Gå til innhold

GREEN DAY "SUMMER STADIUM SHOWS"


Gjest medlem-207017

  

34 stemmer

  1. 1. Beste Green Day låten(e)

    • Boulevard of Broken Dreams
    • Wake Me Up When September Ends
    • 21 Guns
    • Holiday
    • American Idiot
    • Good Riddance (Time of Your Life)
    • Basket Case
    • Annen låt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

Hvor er scenen på Ullevål? Midt på matta? Hvilken av tribunene har best sikt? Umulig å finne noe info om hvordan ting er satt opp...

 

Her er oversikten over stadion!

post-207017-1275408425,9517_thumb.png

Endret av medlem-207017
Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

VIKTIG INFO!

 

Portene åpnes 16:00

Support: Joan Jett & the Blackhearts

Billettluker åpner kl 15:00 konsertdagen (altså forsatt mulig for folk som ikke har skaffa seg billetter å gjøre det!)

 

Og viktigst..

GREEN DAY GÅR PÅ SCENEN ETTER KL 20:00 OG KONSERTEN VARER UTOVER MOT MIDNATT !!

 

lovin it

Lenke til kommentar

Utrolig bra konsert, og han som ble dratt opp for å synge var jo helt konge! Hvor fikk folka plasser, jeg for min del fikk helt foran litt til høyre for scena. Green Day er superbra live!

 

Men må nesten få lov å klage litt på kjipe nordmenn å. Når du steller deg helt inntil scenen må du forvente litt øl søl og litt dytting og ikke bli sur for det. Jævlig irriterende med folk som ikke greier å finne sin plass :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

UBESKRIVELIG RÅ KONSERT, BESTE LIVE BAND PÅ JORD, OG INGEN KAN LAGE MER LIV ENN GREEN DAY!!!

BILLIE JOE ARMSTRONG..YOU´RE THE FUCKING MAN!!! :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Utrolig bra konsert, og han som ble dratt opp for å synge var jo helt konge! Hvor fikk folka plasser, jeg for min del fikk helt foran litt til høyre for scena. Green Day er superbra live!

 

Men må nesten få lov å klage litt på kjipe nordmenn å. Når du steller deg helt inntil scenen må du forvente litt øl søl og litt dytting og ikke bli sur for det. Jævlig irriterende med folk som ikke greier å finne sin plass :(

 

Han var sykt bra! Hørte først ikke forskjell av han og billie joe jeg omtrent :ph34r:

 

Vi stod helt foran ved gjerdet, på venstre side :w00t:

Endret av medlem-207017
Lenke til kommentar

De laget liv ja! Selv om mye nok var planlagt.

 

Oppvarminga var ikke noe å skryte av, synes de hadde veldig dårlig lyd, ble ikke noe trøkk. Og de var ganske kjedelige, og sto for det meste rett opp og ned.

 

Savnet også John Olav Nilsen & Gjengen.

 

Men når Green Day kom på, så laget de fort liv ja! :D Synes det var drit bra av de å dra covre, og få med publikum.

 

Men han gutten som kom opp på scenen, var det planlagt? Synes det er alt for utrolig at han kunne sangen så godt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...