Gå til innhold

Trenger gode hodetelefoner med mic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som er defekte er Sennheiser Headset PC151, så jeg har vel egentlig lyst til å prøve noen andre. Var veldig fornøyd med disse, men litt kjedelig og kjøpe de samme igjen.

Tittet litt på Logitech G35 og de ser veldig interisanne ut, men er litt red at alle dinzene skal ødlegge litt for lyden.

Er det noen som har erfaring fra disse og kan gi en kort beskrivelse.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Jeg trenger noen headsett jeg skal bruke til musikk og spilling. De må ha mikrofon (grunnen til at jeg kjøper nye) og øretelefonene må ligge rundt øret.

 

Har sett litt på Logitech G35. Liker at microfonen slår seg av automatisk når man tar den opp, men er usikker på om de ligger rundt eller oppå øret.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Jeg trenger noen headsett jeg skal bruke til musikk og spilling. De må ha mikrofon (grunnen til at jeg kjøper nye) og øretelefonene må ligge rundt øret.

 

Har sett litt på Logitech G35. Liker at microfonen slår seg av automatisk når man tar den opp, men er usikker på om de ligger rundt eller oppå øret.

 

 

Er rimelig sikker på at de ligger rundt øret. Noen av de andre må dog bekrefte det :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Jeg trenger noen headsett jeg skal bruke til musikk og spilling. De må ha mikrofon (grunnen til at jeg kjøper nye) og øretelefonene må ligge rundt øret.

 

Har sett litt på Logitech G35. Liker at microfonen slår seg av automatisk når man tar den opp, men er usikker på om de ligger rundt eller oppå øret.

 

 

På meg dekker de hele øret, trur ddu skal ha ganske store ører får at disse ikke skal dekke hele øret:)

Microfonen fungerer utmerket og støyfunksjonen er også bra. Du kan trykk tygge litt potetgull og puste "tungt" uten at andre på ts/vt hører deg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...