Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken sniper er best på lang avstand, og hvilken er best på kort avstand?

Hvilken er mest stødig, og hvilken får du lettest "one shot one kill" på osv

 

Legg inn forslag og hvilke perks du bruker på diverse baner.

 

Legg meg til på PSN: andybuy

Intervention er god på lang avstand, utrolig kraftig og veldig god treffsikkerhet.

Close liker jeg wa2000;)

 

One shot one kill spørs vell om du spiller hardcore eller ikke :p Hardcore er lett og drepe, ellers er det ræva.. hardcore ftw

Lenke til kommentar

Tar intervention vs. barret da disse dreper på ett skudd med SP, og er de folk generelt sett foretrekker. Tar her fordeler/ulemper.

 

Intervention:

15 Kuler, 5 i hvert magasin

Rask reload

Dårlig stødighet (mye svai)

Middels høy lyd

Random recoil

Treg skuddtakt

Middels gjennomtrengelighet

Høy kraft

 

Barret

20 kuler, 10 i hvert magasin

Treg reload

Normal stødighet

Høy lyd

Høy recoil

Middels skuddtakt

Veldig Høy gjennomtrengelighet

Høy kraft

 

Begge våpna er akkurat like nøyaktige og akkurat like kraftige. Den raskere skuddtakten, samt større magasiner, flere kuler, normale stødigheten og forutsigbar recoil gjør barret til et bedre våpen, objektivt sett.

Lenke til kommentar

Jeg liker å ha to "skarpskytter"-klasser:

En long-range sniper med Barrett eller Intervention

En Designated Marksman med M21/WA2000 eller FN FAL med ACOG (faktisk).

 

Gode perks til snipere er:

Tier 1: Scavenger (for Marksman), Bling (for longrange).

2 og 3 bruker jeg stort sett alltid Cold-Blooded og Ninja.

 

Attachments; FMJ, Thermal, ACOG/Silencer (best for Marksman igjen).

Equipment; Claymore, Smoke.

Lenke til kommentar

Rett en ting når det gjelder barret recoil, andre skuddet har lite recoil. Overall vil jeg si helt klart barret på softcore.

 

Tier 1: Slight of hand pro!!! (raskere innsikting), med mindre du er mainiac til non-scope. En god sniper quickscoper hele tiden og når du møter folk litt nærmere er du nødt til å være rask. Trenger du flere kuler har du enten feil killstreaks eller så har du bomme aaalt for mye. For å nonscope trenger du steady aim, men jeg synes ninja er mye bedre.

Lenke til kommentar

Tar intervention vs. barret da disse dreper på ett skudd med SP, og er de folk generelt sett foretrekker. Tar her fordeler/ulemper.

 

Intervention:

15 Kuler, 5 i hvert magasin

Rask reload

Dårlig stødighet (mye svai)

Middels høy lyd

Random recoil

Treg skuddtakt

Middels gjennomtrengelighet

Høy kraft

 

Barret

20 kuler, 10 i hvert magasin

Treg reload

Normal stødighet

Høy lyd

Høy recoil

Middels skuddtakt

Veldig Høy gjennomtrengelighet

Høy kraft

 

Begge våpna er akkurat like nøyaktige og akkurat like kraftige. Den raskere skuddtakten, samt større magasiner, flere kuler, normale stødigheten og forutsigbar recoil gjør barret til et bedre våpen, objektivt sett.

 

nabb.. Intervention er det som tar langt tid.. nub :)

Lenke til kommentar

Intervention er mitt valg og, har prøvd alle våpnene i godt og vondt. Men Intervention vinner min palle plass. Med sitt ganske kraftige .408 kaliber og treffsikkerhet syns jeg den er nydelig.

Og det er en spesiell følelse å se at du må lade for hvert skudd. For de som husker sniper scenen i slutten av Saving Private Ryan, hvor han sitter i kirketårnet. Bare å høre lyden og se det. Booom, reload, boom, reload. Har alltids hatt en fetish for bolt-action rifles.

 

Er du noob så går du for Barret.

Treffer du så går du for Intervention.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Intervention er mitt valg og, har prøvd alle våpnene i godt og vondt. Men Intervention vinner min palle plass. Med sitt ganske kraftige .408 kaliber og treffsikkerhet syns jeg den er nydelig.

Og det er en spesiell følelse å se at du må lade for hvert skudd. For de som husker sniper scenen i slutten av Saving Private Ryan, hvor han sitter i kirketårnet. Bare å høre lyden og se det. Booom, reload, boom, reload. Har alltids hatt en fetish for bolt-action rifles.

 

Er du noob så går du for Barret.

Treffer du så går du for Intervention.

Med den analogien din, vil en som "treffer" velge barret og bli enda bedre enn han hadde vært med intervention da ;)

 

Personlig har jeg 2500+ kills med begge, og jeg mangler bare 111 HS på barret før jeg har 1000 hs på begge riflene, og jeg må si jeg foretrekker barret mye mer enn intervention. Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg liker den ene bedre enn den andre. Det bare er sånn :p

Lenke til kommentar

Da jeg begynte å bruke sniper litt, så starta jeg med M21. Den er lett å snipe med hvis du løper rundt (den er en "mobile sniper"), men etterhvert når jeg ble bedre og sluttet å pepre kuler med M21 men prøvde å ta de på 1 shot 1 kill så ble det bedre med intervention.

Lenke til kommentar

Intervention er mitt valg, med Perksa:

Sleight of Hand PRO

Stopping Power PRO

Steady Aim PRO

 

Alltid FMJ (mindre hitmarkers)

 

Bruker Intervention fordi den har bedre accuracy, damage (IRL så er begge Anti Materiell Rifler, så på mennesker er du nok dø uansett hvor du treffer hen). Den har også en tendens til å få kulene til å magisk fly rundt et hjørne å drepe noen med no scope. Den er praktisk og quick-scope eller drag scope hvis du er god gir nesten 100% kill. Funker generelt på alle maps, men trange close quarters maps er det litt om og men.

 

Bruker Barret .50 cal når jeg er skikkelig sur, gir meg den følelsen at jeg kan drepe alt bare jeg trykker fort nok på skyte knappen/ aimer raskt nok :D

Lenke til kommentar

 

Alltid FMJ (mindre hitmarkers)

 

Det er feil. FMJ gjør kun sånn at når du skyter gjennom vegger, vil kulene få mer damage som kula egentlig ville mistet da den gikk gjennom veggen, aka FMJ hjelper kun på kuler som går gjennom vegger.

Begynner å bli så lei av folk som tror at FMJ gir mer damage kun fordi damagebaren endrer seg.

Lenke til kommentar

Personlig er intervention mitt første valg. Har brukt den fra dag 1. nå er eg 4 prestige og selfølgelig gjort begge prestige challengane. Så no er eg litt keeen på og bruke barret, for og få dei challengane. Men eg kommer nok tilbake til interventon om ei lita stund for barret er kjedeligt. (Min meining)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...