Gå til innhold

dum dum dum

Tabris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var dagens. :D

Noen som vet hva en rolig piano sang heter. Har blitt brukt nylig i en reklame på Travel and living kanalen.

Går omtrent slik vis det er noe hjelp:

dum dum dum dum

dum dum dum dum

dum dum dum di da

dum dum dum

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er også god:

Info om sangen: Begynner med lett gitar(men ordentlig rocka) (el gitar eller el fiolin) Også er det noen som synger etter en stund.. Velding kjent sang egentlig.. Har sett på tv i timer nå for å se om jeg finner igjen reklamen, uten lykke:P Så håper på noe bra gjetting fra dere her, selvom det er lite info om det.

Skrevet (endret)

Internett har tydeligvis store svakheter når det kommer til det å gjengi en melodi uten å kunne skrive noter. :hrm:

Edit: Lurer på om noen hadde klart den hvis det hadde vært et noteark det istedet for "dum dum dum ..."

Endret av Dj_eLmO
Skrevet

Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem.

Takk da :dontgetit:

Glad jeg er femten om 28 dager :tease:

Skrevet

Lurer på om noen hadde klart den hvis det hadde vært et noteark det istedet for "dum dum dum ..."

Har hendt et par ganger i den tråden at folk har postet noter og tabs etter hukommelsen og fått riktig svar, så ja ;)

Skrevet

Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem.

Takk da :dontgetit:

Glad jeg er femten om 28 dager :tease:

Beklager for at jeg må skuffe deg hardt og lenge. Begrepet "fjortis" beskriver ikke en alder, men en tilstand som ofte trer fram en gang i puberteten. Den varer for mange helt fram til 16-17 års-alderen, men for enkelte kan den utvikle seg til en kronisk tilstand.

Skrevet
Uttrykket fjortis brukes særlig om jenter på rundt fjorten år med en personlighet og atferd som er veslevoksen, barnslig og fnisete, energisk, bedrevitende og opprørsk.
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...