Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja folkens, hvordan gikk det i går da?

Var i toppform hele kvelden og var hjemme fra nach i 0600 tiden.

e: og til alle som tvilte. Jeg sabla en champiss, første forsøk, clean cutt. Lett. Mr Awesome.

Endret av Smågal
Skrevet

Hvor mange møbler ødela du da? Hva sabla du med?

Det ble serdeles rolig, litt for rolig for meg, men var bare på halv maskin. + At jeg ville veldig gjerne se kampen i dag.

Skrevet

Det ble serdeles rolig, litt for rolig for meg, men var bare på halv maskin. + At jeg ville veldig gjerne se kampen i dag.

+1, ble ikke store greiene her heller for å si det sånn. Oppe kl. 9 og ut å trene, så fotball resten av dagen.

Skrevet (endret)

Meh, jobba til 17 i går. Folk klikker jo mææd når det er nyttårsaften, handler jo som om det skulle vært 3.verdenskrig og de må bunkre opp. Sååå var ganske sliten, derav syntes jeg det var en god idé å bælje nedpå med spriten. Og da var man ikke sliten lenger, men gikk litt over styr utover! :p

Endret av ErlendRU
Skrevet

Satser på at du kommer fort hjem igjen hvis det er det du ønsker. Du har uansett å vise deg her inne selv om du mot all formodning blir værende mer enn noen dager :tease:

Skrevet

Bare spør når du får begynne å drepe utlendinger, så kommer du deg nok fort hjem. :)

Eller gjør som en kamerat og mal på med selvmordstanker, røyking, drikking og alt faenskap på en gang. Burde vel dog kanskje blitt gjort på sesjon.

Skrevet

En av de mest sosiale personene jeg vet om måtte inn, han var der i 5-6 dager før de sendte han hjem pga mangel på sosiale ferdigheter. Han satt for seg selv hele tiden, snakket ikke til noen og virket totalt retard. Funka fett som faen.

Skrevet

Haha. Det som bekymrer meg er at jeg ikke har papirer for øyeblikket på hverken allergien eller ryggen. Det skal visstnok være rundt 200(~50%) personer som blir sendt hjem på innrykksdagen grunnet helse og andre ting. Sjansen er jo relativt god da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...