Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Have a good time. :)

Satser på din første Liverpool-seier også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får jo nærmest tarmslyng av ligastart lengsel her jeg sitter. Skal fyre Youtube videoer de neste dagene!

Endret av guttorm
Skrevet (endret)

Samme her, har gått mye i Youtube og Season Reviews i dag, har sikkert sitter til sammen tre kvarter bare å sett på programoversikten på TV2BPLHD-kanalene også, så lenge at løven ikke er skummel lenger.

Endret av Termo
  • Liker 1
Skrevet

Selvsagt, her er det alltid rom, velkommen skal du være :yes:

Note at det er mer en en tråd, faktisk et helt under forum + This is Anfield i PL katogorien.

Skrevet

Tusen takk! Ser frem til kampen imorgen. Akkurat nå sitter jeg å ser på Chelsea - West Brom. Lite underholdene, dog ser Chelsea meget farlige ut. Likte heller ikke synet av Bønna i blå drakt :ermm:

Skrevet
Akkurat nå sitter jeg å ser på Chelsea - West Brom. Lite underholdene

Hmmm.... Det tok seg vel litt opp? Sånn underholdningsmessig sett.... Eller igrunn litt deprimerende og.

Skrevet (endret)

Jeg bare lurer, kjenner du til de andre trådene Hugol? Det er bare å ta seg ut, denne tråden er faktisk om andre ting enn Liverpool, sånn på en måte. Lese første posten.

LOL, dagbladet har forsatt PL tabellen fra i fjor. Faktsik ganske amatørmessig.

Trippel dritaz i går ZU? :D

Det ivetrfall jeg :p

Endret av guttorm
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ble litt for meget ja. Kompis hadde leid hele 2.etg(fram til klokken 2) på Three Lions så vi tok turen oppover i 11 tiden. 1 <3 beer.

Skrevet

Jeg bare lurer, kjenner du til de andre trådene Hugol? Det er bare å ta seg ut, denne tråden er faktisk om andre ting enn Liverpool, sånn på en måte. Lese første posten.

LOL, dagbladet har forsatt PL tabellen fra i fjor. Faktsik ganske amatørmessig.

Trippel dritaz i går ZU? :D

Det ivetrfall jeg :p

Kjenner ingen noe spess nei, men vet at det er en del god folk her. hehe :)

Så ferdig kampen nå ja. Er ikke fornøyd med 1-1 uansett om vi spillte med 10 (tiltels 9) mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...