Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde jo en lengre trippel cheese diskusjon her for litt siden, da var det jo tumbs up over hele linja, hva skjer?

Den skal stekes brett langt nede i ovnen, som anvist på pakken= The good stuff. (nei, ikke eggelikør ZU)

 

Jeg ville ikke servert det til min verste fiende. Det er ikke det at jeg ikke kan steke pizza. Selv en ape kan steke en frossenpizza.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Da er baggene nesten ferdigpakket, og begynner å nærme meg å være klar for avreise kl. 7 i morgen tidlig. Satser på å få tilgang på nett så fort som mulig, og kommer selvfølgelig til å fortsette å være aktiv. Tror det skal gå greit å få med seg det aller meste av kamper, og forhåpentligvis blir det tid til noen Anfield-turer i løpet av skolegangen også :)

Er som sagt tvilsomt at jeg får sett kampen i morgen, så dere får heie for meg også ;)

 

YNWA

 

PS: Smågal og Guttis: Hvis dere den nærmeste fremtiden begynner å motta tvilsomme og vanskeligtydede meldinger fra et engelsk telefonnummer så vet dere hvem dere skal skylde på :D

Lenke til kommentar

Herlig å være tilbake i Bergen igjen, ble superspontan bytur etter konfirmasjon igår. Vorset hos en kompis, fikk napp på en pen jente, kommer på byn og finner ut at lommeboken er vekke samt nøkler.

Fikk sovet hos piken, har ikke hatt så god sex på lenge, vet ikke hvorfor jeg deler dette men det var PUR GLEDE

 

Ble en kjapp bytur idag og, traff helt tilfeldig på Xzibit utenfor hotellet han bodde på. Meeeeeeenemen, tilbake til sørlandet og den vakre dialekten imorgen

 

God tur Termo, kos deg i England! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...