Gå til innhold

Super-bærbar som takler spill med rå grafikk til ca 15 000


Jee

Anbefalte innlegg

HalTan

 

 

 

Joined: 07 Mar 2003

Posts: 298

Location: Oslo

Posted: 07 Jun 2003 20:16 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

zaico wrote:

Skal du spille og kjøpe bærbar i dag er det beste skjermkortet geforce4 4200go det beste, og det er så si bare skjermkort som belastes under spilling

 

 

Read my lips: Bullshit!!!

_________________

Signaturer er TEIT!

 

klarer ikke helt legge det fra meg, MEN det finnes kun en (1), bærbar pc med bedre grafikk kort, og den er ikke engang lansert i norge, en toshiba til rundt 30 laken.. OG dessuten finnes det ingen bedre grafikk løsninger for bærbare pr dags dato!

 

Vet ikke helt ka du ska komme med nå! Eller er du kanskje ati fanboy som skal komme med at ati radeon9000 har bedre bilde kvalitet :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nikkor

 

 

 

Joined: 07 Apr 2003

Posts: 124

Location: På rommet mitt

Posted: 07 Jun 2003 20:25 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Radeon 9000 er mye bedere enn geforce 4 go 420!

 

Se her http://www.barbara.no/tester/zepto/znote41...100/index4.html

 

Zepto Znote 4100 har radeon 9000

 

Toshiba 5100-603 har geforce 4 4200go.

_________________

Pentium 3

450 Mhz

10 gb

320 sdram

Online Adsl 704-128

458 i 3dmark 2000

---------------------------

Nikon cp 775

2x 64 mb Dane-Elec

2x En-El1 batterier

 

Mvh Adrian

 

Den kan ikke engang måle seg i 3d ytelse, minst 30-40% seigere....

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg diskutere detaljer i spill som ikke kommet ut enda, men personlig mener jeg at ofte er de såkalte "minstekravene" til spill langt under det som trengst for faktisk å få en ok spilleopplevelse.

 

Uansett så tror jeg nok at de nye skjermkortene som kommer vil være verdt å vente på. (selv om man selvfølgelig ikke alltid skal vente på neste tog fordi det er raskere...)

 

vh

krister

 

krister461 Posted: 07 Jun 2003 16:33 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

tror nok du skal slite med å kjøre doom3, og forsåvidt hl2 på noen av maskinene som er til salgs idag...det inkluderer i8500...

 

hvis du klarer og vente på de nye skjermkortene som støtter directx 9, vil du nok ikke angre!

 

vh

krister

 

Er nok veldig uenig med deg der, Id har sagt i sine pressemeldinger at domm3 skal kunne spilles flytende med geforce3ti, noe som bekreftes med at det lanseres til xbox, som nettop har det innebygd.. Og half life 2 krever mindre enn doom3.. Og frem til mitt poeng, geforce4 4200 go er langt kraftigere enn geforce3ti, ergo en dimension8500 vill takle disse spillene bra.. :woot:

Lenke til kommentar
HalTan Posted: 07 Jun 2003 20:16 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

zaico wrote:

Skal du spille og kjøpe bærbar i dag er det beste skjermkortet geforce4 4200go det beste, og det er så si bare skjermkort som belastes under spilling

 

 

Read my lips: Bullshit!!!

 

Det dummeste jeg har hørt, gi meg en pc uansett prisklasse som slår inspiron 8500 i 3dgrafikk.. Link foretrekkes, det er svært få....

 

ÅÅHHH!!! Grafikkort spiller en SVÆRT viktig rolle, og det har du rett i, MEN det er ikke så å si bare skjermkort som belastes under spilling ---> WarCraft 3 er fetere på en 2 ghz med GeForce 2 enn en 400 mhz med GeForce 4. for å sette det litt på spissen ;) du skjønner hva jeg mener

 

(weee post nr.300)

Lenke til kommentar

joda det har du nokk rett i men inspiron8500 kjører på nettop 2ghz :smile: , men som du sier så er cpu og minne også viktig, men når man snakker om maskiner som er på 2 ghz eller mer og minst 512 mb minne, så spiller det svært liten rolle om du har en 2ghz eller en 2,4ghz.. eller om du har 512 eller 1 gb ram... Men skjønner poenget ditt med at cpu og minne også spiller inn, ellers hadde jeg jo fortsatt hatt minn gamle pentium 133 maskin med 16 mb ram og et pci radeon 9800 skjermkort.. Lurer forresten på hvor mange 3dmarks jeg hadde fått med det oppsettet :o .. tro om jeg kunne spilt counter strike engang..

Lenke til kommentar
joda det har du nokk rett i men inspiron8500 kjører på nettop 2ghz :smile: , men som du sier så er cpu og minne også viktig, men når man snakker om maskiner som er på 2 ghz eller mer og minst 512 mb minne, så spiller det svært liten rolle om du har en 2ghz eller en 2,4ghz.. eller om du har 512 eller 1 gb ram... Men skjønner poenget ditt med at cpu og minne også spiller inn, ellers hadde jeg jo fortsatt hatt minn gamle pentium 133 maskin med 16 mb ram og et pci radeon 9800 skjermkort.. Lurer forresten på hvor mange 3dmarks jeg hadde fått med det oppsettet :o .. tro om jeg kunne spilt counter strike engang..

 

Men da er vi enige :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...