Gå til innhold

FIFA 2010: World Cup - Samletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til FIFA 10 var det bare feiringene og stemningen rundt kampene som var bedre. Feiringene er mye mer naturlige nå og det er flere varianter, samt at kameraføringen gjør det mye mer livaktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Demoen var ikke veldig imponerende, men man får absolutt VM-stemning ut av spillet. Dog syns jeg de viste trenerne utrolig mye, litt for mye kanskje?

Skrevet

Flere enn meg som synes det er døds-irriterende med bare 2 min. omganger? Føler at tida går ut med en gang jo! Også hadde det vært lettere om man bare kunne restarte kampen istedenfor å gå via menyen vær eneste gang... 6 min. omganger hadde gjort livet sååå mye enklere :p

Skrevet

Hvis du kun går til en kompis for å prøve en tominutters demo, blir du nok litt skuffet. :p

Altså, jeg overlevde. Kan ofre 20 sekunder av livet mitt for å gå bort.

Spillet sugde.

Skrevet

Spillet er nok bunnsolid som VM-spill, men er spent på hvordan kvalikken foregår osv, om det er like glorifisert som det selve VM-settingen er, eller om det er mer "normalt".

Skrevet

Hvorfor überslakt? Digget spillet etter kun et par kamper med en kompis på Xbox.

+ Bedre flyt

+ Går ann å rykke fra forsvarer i rimelig tett duell

+ Bedre avslutninger (som gjenspeiler spillerens ferdighet)

Lettere å se det positive på så korte matcher, så det negative har jeg ikke enda. Får se om det blir kjøp. Drøyt med 549 ,- for et spill du spiller før FIFA 11.

Skrevet

Kjøper neppe dette uansett nå, men husker 2 minutters demoer godt selv. Jeg spilte vel FIFA 10 demokamper nærmere 400 + kamper før spillet kom ut. En dag satt jeg vel 10 timer og nerda demoen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen flere som har hørt hvor lik VM-sangen i demoen er Coca Cola-jingelen? Helt lik faktisk. Men får skikkelig VM-følelse når jeg hører den sangen.

Det er fordi det er sammen sang, hvis du tenker på wavin flag av K´naan? Coca Cola er vel en av hovedsponsorene av VM. ;)

Skrevet

likte demoen svært godt jeg også, godt med litt forandring. Skal nok kjøpe det men 500 kr er for dyrt så jeg venter til det synker litt i pris evt. finne ett bra tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...