Gå til innhold

Aliens vs Predator


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Aliens_vs_Predator_cover.jpg

 

Informasjon om spillet : http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_vs._Predator_(video_game)

 

Aliens vs predator offisielle trailer : http://www.youtube.com/watch?v=AJgdU_S5U-U

 

Gameplay : http://www.youtube.com/watch?v=AN7m6Gd_gug

 

There are three campaigns in the game, one for each race/faction (the Predators, the Aliens and the Colonial Marines), that, while separate in terms of individual plot and gameplay, form one overarching storyline.

Following the storyline of the campaign modes comes the Xbox Live aspect of the game. In this Multiplayer section of the game, players face off in various different gametypes in various different ways. [2]

 

Jeg fikk nettopp spile idag fra elkjop. Jeg personlig synes spillet lever opp etter forventningene.

 

Andre som har skaffet seg spillet ? Fornøyd med spillet ? Eller skuffet ?

 

Diskuter !

 

Hva synes dere om spillet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok et kjøp når det havner under £20 på play eller zavvi.. Synes ikke det er bra nok til å betale full norsk pris.

 

Er stor fan av både AVP og AVP2, det at de ikke har sett på hva som ble gjort med AVP2 skuffer litt. Er at par momenter som ble gjort mye bedre av den andre utvikleren.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Hvorfor meener dere at det er dårlige en de andre aliens spillene ?

Det første AVP som også ble laget ev Rebellion er jo en klassiker. Nummer to som Monolith stod bak var også bra. Det siste har jeg ikke helt bestemt meg for. Likte forsåvidt predator biten, men syns den var alt for kort. Storkoser meg som predator og følte at spillet var over når jeg hadde fått alle våpene. Det som hadde vært genialt var jo å bruke Cryengine og sette en Predator i en hærlig jungel.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Normal... :blush: Nå for tiden sitter jeg hos en boss.

 

 

Jeg spiller Marine og har kommet til dronningen i Refinery. Facehuggerne var ikke noe problem, men nå begynner det å strømme på med aliens. Jeg har bare én Stimpack, men nesten full ammo på både pulserifle og flammekaster. Problemet er alle disse aliensene som strømmer på. De er raskere enn meg, så det er håpløst å løpe fra dem. De har syreblod, så det hjelper ikke å skade dem. Setter jeg fyr på dem legger de ikke merke til det, så alt jeg ender opp med er å sette fyr på meg selv når de angriper. Noen tips?

 

 

Ally 87: Jeg hadde egentlig ikke råd til noe nytt spill, men så de hadde en collector's edition med en facehugger replika i full størrelse. For meg var den verdt prisen alene. Om du ser dette som et vanlig FPS blir det nok kjedelig, men jeg ser på Alien og Predator-bitene. Men så har jeg Alien Trilogy på VHS, Alien Quadrilogy på DVD, begge Predatorfilmene, en Alien Omnibus og Predator Omnibus (tegneserier), så å løpe rundt i Alien- og Predator-universene er en ønskedrøm for meg. :p

 

Edit: Spilte gjennom oppdraget på Easy i stedet. Forsatt slet jeg litt, men mest fordi aliens er så vanvittig raske og tåler så mye, og facehuggere er utrolig vanskelig å treffe.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...