Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare noen få timer igjen nå.

En ting, hvordan er det med å sette opp servere denne gangen? Kan man gjøre dette selv via et medfølgende server prgoram? Eller er det sånn bestille fra utvalgte leverandører igjen?

Det siste. Du må leie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man sjekke FPS i spillet?

I konsollen: Render.drawfps 1

Og hvordan får man opp konsollen?

Er ikke det " | " ? Knappen som sitter under ESC.

Jo. Også kalt "tilde key" på englesk..

Enklere med ctr - alt - s

Skrevet (endret)

Er det noe DDoS aksjon mot elkjøp jeg kan hoppe på? Har 100+100+50 mbit å stille opp med.

Barnslig.

Vel, må jo ha noe og fordrive tiden med mens en venter.

Og hvis du syns en effektiv protest er barnslig, så greit nok, I don't.

Oh, se på meg, jeg er så voksen og spiller World of Warcraft.

Endret av Rudde93
Skrevet

game og har nattåpent i bergen men bare for de som forhåndsbestillte. 1.5 t til eg stikker ned dit å henter mitt :new_woot:

å ja eg og har vanskli m å prioriter :p har forelesning i morra eg o som ikkje er obligatorisk. hmmmmm...

Skrevet

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til.

Faen, what to do. Spille - eller vente.

Skrevet (endret)

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til

Det er bare en bane! Spill!!

Endret av MyNameIs?
Skrevet (endret)
  • Liker 2
Skrevet

Hva skjer med at folk whiner om at de ikke får spilt eller at de må vente til etter 01.00?

Det ligger ca en million guider til hvordan man fikk spilt for 2 dager siden allerede.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til

Det er bare en bane! Spill!!

Ja, jeg vet - men det er tross alt snakk om Karkand her. :(

Uansett, rimelig irriterende at andre som bestilte for 2 uker siden (i følge enkelte kommentarer på Facebook-siden til Elkjøp" fikk LE i stedet for meg som bestilte 10. juli.

Endret av Quote

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...