Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Lasta ikke ned den siste patchen før jeg kom på TG idag, tok 1 minutt
SLi Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Lasta ikke ned den siste patchen før jeg kom på TG idag, tok 1 minutt HAH, det var ikke kjappere en det det tok for meg. Nr det gjelder EA sine servere så er det ikke forskjell på 200 Gbits og 70 Mbits
SLi Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 M320 er US og GP-30 er RU, ellers er det ingen forskjell vil jeg tro.
Nerowulf Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Vi har satt opp en BF-server for TG. Conquest 64. Bare å joine http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/2968ac2b-ef6d-4ae9-90bd-dbf8b4dd9951/Brigaden-Clan-Server-TG2012/
Nerowulf Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ble disconnect'a fra EA selv, samt alle andre tror jeg. Passer jo veldig bra for de som spiller kvalifisering for Battlefield 3 nå da... (på TG)
mkon Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ble disconnect'a fra EA selv, samt alle andre tror jeg. Passer jo veldig bra for de som spiller kvalifisering for Battlefield 3 nå da... (på TG) Kom fort opp igjen da....håper det holder
Vice Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hva i all verden er det kron-idiotene i Dice driver med? De har minsket range på stinger missiles, men samtidig har de ikke minsket range på feks. TV missiles. Et helikopter kan være langt utenfor range og faktisk one-shotte AA med TVmissiles!? Ikke noe disable eller noenting, bare boom! Og ikke nok med det, helikopter kan utrolig nok også ha flares samtidig med one-shot missilen deres. AA har med andre ord ingen mulighet til å beskytte seg eller til å angripe. Kjempeflott Dice. Kan vi kanskje be om å få det enda mer ubalansert til neste patch? Vi vet dere klarer. 2
settings Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 (endret) Lasta ikke ned den siste patchen før jeg kom på TG idag, tok 1 minutt minst 5-6 timer her... enig med deg over her. AA og tank har ikke sjansen mot fly/ helikoter lenger. Endret 4. april 2012 av settings
Sinnapels Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hva i all verden er det kron-idiotene i Dice driver med? De har minsket range på stinger missiles, men samtidig har de ikke minsket range på feks. TV missiles. Et helikopter kan være langt utenfor range og faktisk one-shotte AA med TVmissiles!? Ikke noe disable eller noenting, bare boom! Og ikke nok med det, helikopter kan utrolig nok også ha flares samtidig med one-shot missilen deres. AA har med andre ord ingen mulighet til å beskytte seg eller til å angripe. Kjempeflott Dice. Kan vi kanskje be om å få det enda mer ubalansert til neste patch? Vi vet dere klarer. Akkurat her er jeg uenig med deg. AA (Herunder Tunguska) er jo OP mot alt annet. Så at det ikke er tilnærmet unlimited range på den er bare bra. Eller mener du på ramme alvor at stinger/Igla/Javelin/AA skal kunne locke på en sinnsyk radius? Holder det ikke med at de har fått reduced locktime? TV Missile er faktisk det eneste heli kan bruke uten umiddelbar fare for å bli skutt ned. Og det er ett fåtall som faktisk har TV missile.
Karmany. Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Syntes det er flott att det er sånn med TV-Missilene, da kan ikke AA campe 100 meter utenfor basen lenger. Da blir det faktisk litt viktig å rykke frem med AA også, og spille taktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå