pxK Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Hva skjer med at det er kun 2 javelins selv med explosive perk? Og skjønner at clays nå blir borte med en gang man dør? Jeg har 1 + 3 javelins med explosive perk. Angående patchen så er battlefield 3 enda battlefield 3, ingen drastiske forandringer men de meste av irriterende små feil har blitt fikset. Om det var bedre maps og ett bedre netcode så hadde spillet vært knall. Horn på jeeps var nok den beste, var morsomt å høre en jeep rase ned gata i seine crossing når han tuter hele veien. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Er det blitt slutt på Conquest og CQ Large på Sharqi Peninsula? Det er og har alltid vært CQ assault. Den kategorien finnes nå også i Battlelog, mens den før ble kalt CQ der. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) De har jo ruinert suppression, for en gjeng idioter. Tester de i det hele tatt patchene sine? Upvote hvis du er enig: http://www.reddit.co...n_way_too_much/ Endret 30. mars 2012 av Daxen 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Antallet feil og bugs som er funnet allerede tyder på at de ikke tester stort, dessverre. Har forøvrig upvotet allerede. Endret 30. mars 2012 av Atald 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som har funnet om G3en er blitt bedre på long range, slik de skrøt av? Skulle få økt accuracy og damage (iom at den er en battle rifle og ikke en assault rifle). Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 De har jo ruinert suppression, for en gjeng idioter. Tester de i det hele tatt patchene sine? Upvote hvis du er enig: http://www.reddit.co...n_way_too_much/ Synes suppresion funker som det skal jeg nå da men... 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 De har jo ruinert suppression, for en gjeng idioter. Tester de i det hele tatt patchene sine? Upvote hvis du er enig: http://www.reddit.co...n_way_too_much/ Synes suppresion funker som det skal jeg nå da men... Ser ikke noen stor ulempe i at suppression faktisk fungerer som suppression. Om man ikke liker det så får man jo bare bruke Cover. Det latterlige med hele patch opplegget er at folk sutrer over alt mulig men når man patcher opp og endrer ting da innser folk plutselig at de må legge om spillestil. Og det er jo fy fy, og da blir det å begynne å sutre igjen. 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Synes konseptet med å legge til den typen suppression i et spill. Jeg har ikke blitt skutt på irl, men jeg tviler på at jeg delvis mister synet pga at noe skyter og treffer nært meg. Spesielt ikke når man er en soldat som er trent for krigføring. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Synes konseptet med å legge til den typen suppression i et spill. Jeg har ikke blitt skutt på irl, men jeg tviler på at jeg delvis mister synet pga at noe skyter og treffer nært meg. Spesielt ikke når man er en soldat som er trent for krigføring. Ja det med synet er litt rart. Hørselen og litt disorientering tror jeg derimot er ganske reelt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Tviler på at du greier å konsentrere deg ordentlig når lufta er så fylt av bly at du får kreft. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Kan hende det ikke gjenspeiler virkeligheten helt korrekt. Men jeg vil tro det er en del faktorer i en virkelig kamp, som vi ikke klarer å gjenskape i spillet. Og dermed får vi slike "fanasi"-effekter. Må få frem det at det er ikke morsomt å få kuler mot deg, som er ment til å ende ditt liv. I BF tilfellet legger de til blury-mode, siden dødsangst får (heldigvis) ikke vi spillere av å spille Battlefield. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Synes de kan senke bilde blurren, og heller gjøre at det blir litt verre å sikte eller å treffe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Det jeg ikke liker er at det virker som det legger på spread. Visuelle effekter som blurry syn og slik greit nok, det er for å simulere sinnstilstand og andre sanseinntrykk som kanskje ikke kommer godt nok frem via skjermen, men hvorfor i helvete skal våpenet bli mer unøyaktig samtidig? Endret 30. mars 2012 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 nå har jeg ikke blitt beskutt i virkligheten, men under intense Paintball kamper er det rimlig ekkelt å høre ballene fly over hodet/treffe dekkningen rett foran. Jeg har en tendens til å bli litt "skyt tilbake, håp på det beste" Jeg føler jeg kommer til å bli truffet når som helst, så har helst ikke lyst å ta hodet over dekkningen når det står på som værst. Føler noenlunde det samme når jeg blir suppresa i BF3, du har ikke lyst å ta hodet opp for å se hva som er foran deg. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Det jeg ikke liker er at det virker som det legger på spread. Visuelle effekter som blurry syn og slik greit nok, det er for å simulere sinnstilstand og andre sanseinntrykk som kanskje ikke kommer godt nok frem via skjermen, men hvorfor i helvete skal våpenet bli mer unøyaktig samtidig? Dersom man blir beskutt i virkeligheten, tviler jeg på at man klarer å holde våpenet og sikte skikkelig. Derav økt rekyl og mindre treffsikkerhet. Personlig er jeg veldig fornøyd med at suppression nå faktisk er noe av betydning. Før patchen, dersom man for eksempel ble skutt på med LMG+bipod fra 50 meters hold, var løsningen ganske enkelt å skyte tilbake. Nå vil det som regel være hensiktsmessig å heller gå i dekning. Jeg har ikke fått testet ut patchen så mye, men jeg føler at taktikk nå har blitt mye viktigere, samtidig som "aim" har blitt litt mindre viktig. Litt mindre COD. Akkurat det BF trenger. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Ja, men det er lissom det det reduserte visuelle bildet skal simulere.... Dette blir smør på flesk. Det samme virker å skje når du blir lyst i trynet ved lykta virker det som. Endret 30. mars 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan være enig i at blurry-effekten er litt overdrevet, men det var alt for lite før patchen. Det skulle vært litt mindre blur, og heller gjort skjermen mørkere eller mindre fargerik, sånn som når man er hardt skadet eller utenfor kartet, bare litt mindre effekt i.o.m. at man har blur i tillegg. Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Hmm, høres ut som det blir gøy å teste den nye patchen. Mvh PKP Pecheneg extended mag squad suppression perk Lenke til kommentar
xTep Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Det jeg ikke liker er at det virker som det legger på spread. Visuelle effekter som blurry syn og slik greit nok, det er for å simulere sinnstilstand og andre sanseinntrykk som kanskje ikke kommer godt nok frem via skjermen, men hvorfor i helvete skal våpenet bli mer unøyaktig samtidig? Dersom man blir beskutt i virkeligheten, tviler jeg på at man klarer å holde våpenet og sikte skikkelig. Derav økt rekyl og mindre treffsikkerhet. Personlig er jeg veldig fornøyd med at suppression nå faktisk er noe av betydning. Før patchen, dersom man for eksempel ble skutt på med LMG+bipod fra 50 meters hold, var løsningen ganske enkelt å skyte tilbake. Nå vil det som regel være hensiktsmessig å heller gå i dekning. Jeg har ikke fått testet ut patchen så mye, men jeg føler at taktikk nå har blitt mye viktigere, samtidig som "aim" har blitt litt mindre viktig. Litt mindre COD. Akkurat det BF trenger. Problemet er ikke at suppression gir mer rekyl, men mer random spread. Så det blir helt random om du treffer eller ikke, noe som ikke bra for noe skytespill, om det er COD, BF eller CS. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Skulle kanskje kvitte seg med crosshair, og kjøre et punkt som er det stedet kula faktisk går. Dog da at dette punktet er veldig viklete, og er "all over the place". Dette punktet vil fortsatt holde seg innenfor denne usynlige sirkelen som er for crosshair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå