-lost Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har sett litt på bil i det siste, og fant ut at jeg vil skaffe meg en litt tøff 18-års bil. Derfor skal jeg kjøpe en Subaru Impreza Premium Sport utgaven, er det noen som kan hjelpe meg med og velge farge? Jeg aner virkelig ikke hvilken farge jeg skal velge. Den hvite er jo fin, men den blir jo fort møkkete. Grå er også fin, men kansje litt vanlig og kjedelig, slik at bilen bare blir en av de vanlige bilene i trafikkbildet. HJELP! Sjekk farger her Endret 21. februar 2010 av -lost
Bruno Mars Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Blå eller rød. Siden favorittfargen min er rød, så rangerer jeg den litt høyere, selv om "subaru- fargen" er blå. Må si du er heldig om du skal ha en såpass dyr bil som førstegangsbil.
-lost Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 Takk for inspill, det er ikke førstegangsbilen helt, har hatt en Mitsubishi Carisma før men vil ha firhjulstrekker, og jeg har en del penger kontant, så har jeg fast jobb så det var ikke no problem og få litt lån i banken til resten;)
-lost Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Skrevet 20. februar 2010 Tror det må bli en blå jeg;) den røde passer ikke helt på den bilen synes jeg.
Wisd0m Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg ville nok kjøpt den i svart, eller svart med blåskjær. Blåfargen blir litt for hipp og ungdomsaktig for min del.
-lost Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 Jeg ville nok kjøpt den i svart, eller svart med blåskjær. Blåfargen blir litt for hipp og ungdomsaktig for min del. Jeg synes kansje den blir litt kjedelig og "vanelig" når den er svart, og kombinasjon med svart med blåskjær får man desverre ikke. Takker for innspill
Flimzes Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Subaru må nesten være blå Ellers er årets impreza helt sykt rå.
Bjerknez Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ville valgt Svart. Kanskje mørke grå... Den blå synes jeg er litt oppbrukt, og hvit blir litt for klassisk for en Subaru synes jeg. Hvit passer Audi/BMW/Mercedes men ikke en Subaru. Sølgrå blir for kjedelig, og rød synes jeg kanskje er den værste fargen du kan velge.
-lost Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Det ble hvit. den var dritfin i det. så den svarte og, men.. nei, ikke fin. og som folk sier så er blå litt oppbrukt..
Bjerknez Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jaja... Bare du er fornøyd selv, så er jo alt greit
-lost Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 Jaja... Bare du er fornøyd selv, så er jo alt greit Selv er jeg veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå