hernil Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Liten notis om at videre kommentarer om amobils valg om å skrive Iphone fremfor iPhone og eventuelle forskjellsbehandlinger av telefonprodusenter vil bli regnet som spam og forsvinne i et sort hull for aldri å se dagens lys. Dette er en redaksjonell tilbakemelding til amobil og skal tas i den aktuelle kategorien, ikke i denne tråden. Tilbakemeldinger tas på PM, alt som havner i tråden vil bli fjernet Endret 21. februar 2010 av hernil
aldoen Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Vil denne såkalte Symbian^3 komme på Nokia sin N97?? Det hadde vært en kjempe Forbedring.
bufodill Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) jeg synes videoene de har vist frem av symbian^3 viser ting som fungerer akkurat som det har gjort på mine to siste android-telefoner. Bra av Nokia å få til samme funksjonalitet, men hvorfor så ikke bare kjøre android, som allerede fungerer? Edit: Sorry, det var visstnok Symbian^4... men dog, poenget mitt står. http://www.engadget.com/2010/02/26/symbian-s-4-makes-video-debut-fails-to-wow/ Endret 1. mars 2010 av bufodill
Anbefalte innlegg