Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lastet ned den nyeste nå og den fungerer helt greit.

MEN, telefonen kobler seg opp på mobilt nettverk uten grunn.

Hvordan får jeg ordnet slik at det er kun Wifi som skal brukes?

Skrevet

Bare slå av det mobile nettverket, fra power control widgeten ;)

Takk :new_woot:

Ett siste spørsmål: Trenger jeg clockworkMod3 ?

Jeg har ClockworkMod 2 og har ikke noen problemer med cm7 build 35. :)

Skrevet (endret)

Halp.

Noen som har fått Grooveshark til å virke på Legend? Hos meg stopper programmet å virke om jeg prøver å spille av en sang, samme om den er syncet offline eller ikke.

Edit: Nvm, tilbake på Spotify igjen, mye bedre imo, selv om det koster en 50-lapp mer.

Endret av koots
Skrevet (endret)

Hmm, jeg scorer "bare" 876 i Quadrant.

Jeg har klokket min prosessor til 768 MHz på max og 600 MHz på minimum.

Så hvorfor får jeg da ikke like bra score som Amobil fikk??

Endret av Valtam666
Skrevet

Hvilken ROM bruker du? Når jeg skrev saken for Amobil hadde jeg en tidlig versjon av Froyo (Android 2.2). I dag scorer jeg 1206 med Gingerbread (Android 2.3) og 787 MHz på prosessoren.

Skrevet

Legger inn SetCPU. Kan lastes ned gratis fra XDA-developers, eller kjøpes billig i Android Market. Anbefaler deg å kjøpe det, er greit å støtte utvikleren litt ;)

Skrevet

Hvilken ROM bruker du? Når jeg skrev saken for Amobil hadde jeg en tidlig versjon av Froyo (Android 2.2). I dag scorer jeg 1206 med Gingerbread (Android 2.3) og 787 MHz på prosessoren.

Bruker du siste versjon av Quadrant? Etter å ha installert versjonen der de hadde fiksa 3D-grafikk droppa quadrant-scoren min fra 9xx til rundt 850 (ingen overklokking).

Skrevet

Har merket at batteriet tømmes veldig fort om dagen (kanskje fordi jeg bruker den mye mer etter jeg rootet den). Hva vil overklokking ha å si for batterilevetiden? Ikke no fare for at cpuen smelter?:blush:

Er veldig noob på dette her...

Skrevet

Originalt veksler prosessoren mellom 480 og 600 MHz, men med rootet telefon kan du få den til å veksle mellom 245 til 864 MHz, og du kan få den til å ligge på f.eks 245 MHz når skjermen er av. Da vil den faktisk bruke mindre strøm enn en stock telefon. Du klarer ikke å smelte å CPU-en med å overklokke telefonen. For det første er det veldig lite varmeutvikling fra den i utgangspunktet, og det øker ikke så mye selv om du overklokker. Dessuten er det i de aller fleste tilfeller for høy spenning som dreper prosessoren, og på Legend er det ikke mulig å øke spenningen på prosessoren. ;)

Skrevet (endret)

Noen måte å få sletta setcpu fra recovery uten å ta en full wipe? Overklokking er tydeligvis ikke for meg :cry:

Jeg får såvidt skrevet pinkoden min før telefonen låser seg eller rebooter.

Krysset av backup sist gang jeg oppdaterte romen med rom manager, men finner ingen nand-restore-greier...

Endret av SvadaVon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...