Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Skrevet 17. februar 2010 Hei Smågal? WHO THE FUCK ARE YOU!? Selv med tre røde kort fra deg om jinxing vant Marit! Seier med tre man mindre. Does it hurt? Haha. :!:
tobn Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Faen jeg mista all gleden for gullet til Marit etter skuffelsen i guttas finale. Ja da var skuffende å bli knust så grundig og få en bronsje.
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hei Smågal? WHO THE FUCK ARE YOU!? Selv med tre røde kort fra deg om jinxing vant Marit! Seier med tre man mindre. Does it hurt? Jeg motjinxa og redda oss selvfølgelig.
fiskebollebiff Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 ok, synd for Pettersen, MEN Bjørgen tok gull
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Skrevet 17. februar 2010 Marit er rå. Hun fortjener mer kudos enn hun har fått til nå. To medaljer på to løp, gull i tillegg. Ligger ann til å bli OL-dronningen!
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hadde Pølsa holdt seg på beina så tror eg ingen her inne hadde ropt doping. Da hadde pølsa grust de i innspurten. Dessverre gjelder det å holde seg på beina. Ikke så lett det når en kjører over skien hans.
stresslessen Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Sann fakta er at det var registert 12 sluttider tidligere i løpet som var bedre enn russerne sin tid.. Var nok rå taktikk og makt tidlig i løpet som avgjorde :/
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 NÅ... er det fyll. DJ skal bli full. GULL!!!!
fiskebollebiff Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hadde Pølsa holdt seg på beina så tror eg ingen her inne hadde ropt doping. Da hadde pølsa grust de i innspurten. Dessverre gjelder det å holde seg på beina. Ikke så lett det når en kjører over skien hans. Slikt skjer, det viktigste nå er at vi tok gull.
Goodall Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Da gikk vi litt oppover på medaljelistene da Men sef. rett bak sverige
Wheeljack Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Nå var det nødvendigvis ikke et dårlig løp av nordmennene - det gikk noe helt alstyrendes fort! Litt skuffende med "bare" bronse på gutta, men kjære vene... En rørt Bjørgen full av gledestårer som nybakt olympisk mester er noe å ta med seg. Det var sinnsykt moro!
GLN Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Russerne irriterer meg så mye at jeg får fnatt. At de i det hele tatt for delta i OL er en skandale. De har hatt flere dusin dopingavsløringer før OL, og de trakk hele sprintlaget før generalprøven i Canmore, man må bare bli mistenkelig.
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Sann fakta er at det var registert 12 sluttider tidligere i løpet som var bedre enn russerne sin tid.. Var nok rå taktikk og makt tidlig i løpet som avgjorde :/ Som en sa til meg, sporet blir tregere og tregere. Finalesporet var mye tregere enn kvart/semi heatene.
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Sverige kan pisse meg i øret. Nå er barrieren brutt. Nå vinner vi alt.
GLN Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Sann fakta er at det var registert 12 sluttider tidligere i løpet som var bedre enn russerne sin tid.. Var nok rå taktikk og makt tidlig i løpet som avgjorde :/ Det er fullt vanlig at finaletiden er langt dårligere enn kvartfinaletiden. Det sier seg selv at du mister kraft og energi for hvert heat som går.
masb Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 når man heter Panzhininsky så er man jo dopa. trenger ikke å teste kisen en gang
torbjornen Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Kjekt at Bjørgen vann gull, men i kveld var det vel større at Petra Majdic greidde å vinne bronsen, trass i at ho hadde så vondt at ho måtte berast vekk etter å ha gått i mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå