Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

første bil, er litt usikker


Biler

Anbefalte innlegg

Hei, blir snart bil på meg :D og det skal være min første bil.

 

må bare si at jeg ikke har peiling på biler, eneste jeg greier så vidt er å skifte dekk. Jeg skal ha bil for 15-30, kanskje 35k hvis det er en grei bil.

 

Bilen jeg vil ha er en ungdoms bil, jeg skal kjøre masse langkjøringer med kompisene min derfor skal det være litt behaglig å sitte på. veit at pengene ikke er så mye å til å få bilen jeg vil.

Bilen skal da ikke være stygg :p

 

Tenkte litt på opel astra og vectra. de er gode å kjøre hørte jegSånt bil kanskje den er solgt men kan finne vel sånne type bil. :D. Noen sier kjøp Honda civic de er ungdoms biler osv, men disse bilene er stygge inne til å kjøre langkjøringer, liker biler som er fine innvendig med digg ratt og masse lyser og knapper. :p

Det kunne ha vært fint om dere kunne linke noen biler her :D

 

 

Tusen takk om dere kunne hjelpe meg

Endret av Biler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du en nice ungdomsbil. Bør finne en med litt lavere KM kanskje da, hvis mulig. Innvendig og utvendig er topp til prisen, stort penere blir det ikke i den prisklassen. Har samme bil selv BTW, men har dog betalt dobbelt så mye for å få dobbel så lav km.. litt lite futt i akkurat 1.6, men mulig man finner 1.8 til samme pris også. Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Her har du en nice ungdomsbil. Bør finne en med litt lavere KM kanskje da, hvis mulig. Innvendig og utvendig er topp til prisen, stort penere blir det ikke i den prisklassen. Har samme bil selv BTW, men har dog betalt dobbelt så mye for å få dobbel så lav km.. litt lite futt i akkurat 1.6, men mulig man finner 1.8 til samme pris også.

 

 

Bilen er fin innvedig og utvenndig men er ikke de dyre til å forsikre? men hva om jeg skriver bilen på fars navn, da er den billigere er det ikke?

 

Om du skal ha deg bil til langkjøring så er jo definitivt eldre Mercedes ikke til å komme utenom. Gode driftsikre biler med masse komfort for en bra pris.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20962954

 

 

220E motoren med 150 hester og ett relativt greit bensinforbruk :)

 

Tror du jeg kan finne akurrat denne bilen med manual gir? mener 220E og 150hk med manual, hadde vørt topp :D

Lenke til kommentar
Forøvrig så har jeg selv en bmw e34 535I

Bruker litt bensin, men du verden for en komfortabel bil med greit drag.

til en grei pris også :)

 

Hvordan er forsikringa på bilen da? er ikke det dyrt?

 

Stasjonsvogn med beige interiørfarger er vel ikke helt ungdomsbil?

 

du har rett, men noen ganger så lønner det seg stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Her har du en nice ungdomsbil. Bør finne en med litt lavere KM kanskje da, hvis mulig. Innvendig og utvendig er topp til prisen, stort penere blir det ikke i den prisklassen. Har samme bil selv BTW, men har dog betalt dobbelt så mye for å få dobbel så lav km.. litt lite futt i akkurat 1.6, men mulig man finner 1.8 til samme pris også.

 

 

Bilen er fin innvedig og utvenndig men er ikke de dyre til å forsikre? men hva om jeg skriver bilen på fars navn, da er den billigere er det ikke?

 

Om du skal ha deg bil til langkjøring så er jo definitivt eldre Mercedes ikke til å komme utenom. Gode driftsikre biler med masse komfort for en bra pris.

<a href="http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20962954" target="_blank" rel="nofollow">http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20962954</a>

 

 

220E motoren med 150 hester og ett relativt greit bensinforbruk :)

 

Tror du jeg kan finne akurrat denne bilen med manual gir? mener 220E og 150hk med manual, hadde vørt topp :D

 

Er vell ikke noe særlig dyrere enn noen annen bil. Betaler ca 10-11 tusen det første året på min, da har jeg det på mitt navn.

Lenke til kommentar

Er jo ikke vanskelig å se det om du kjenner folk med Audi. En enkelt service er mye dyrere enn en service med min Honda. Møller selger delene svindyrt i Norge. Hadde du kjørt Audi i et annet land hadde det sikkert vært billigere, men i Norge er det dyrt å kjøre Audi. Prisen på Audier er jo fra før av høyt.

 

Men gode biler er det, kjørt A4, A3 og A6 flere ganger, og i interiør og utseende ute, som lakk eks, så er det ingen andre som slår Audi på kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...