Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Ja her har Samsung en jobb å gjøre. Softwaren er ett stykke unna optimal, men funker greit. Jeg måtte slå av UAC(windows7), laste ned Kies fra linken i dette forumet og installere Kies i Engelsk språkdrakt for å klare bytte til JH1(fikk dog ikke bada 1.2). Vet ikke om det var tilfeldig at det da fungerte, men hadde prøvd i noen dager før dette.

 

Men for en deilig tlf. Skjønner godt at Bada kom med Wave S8500. Sjangsen å lykkes er større med en "i mitt syn" overlegen tlf. Vurderer å kjøpe en reserve i tilfelle de slutter å lage den.

Men at det skal ta 1 time å flytte 3 gig musikk fra pc til mob skjønner jeg ikke. Er det minne kortet mitt som er så tregt?

 

Noen som har klart å synce med Vodafone 360?

Endret av powderdays
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget var at det skal gå, men det er sjeldent problemfritt. I tilleg er det nytt Os og det er snakk om en mobiltelefon i tilleg. Så vi er ikke helt på hjemmebane heller.. Nå ble dette kanskje et litt poengløst poeng, da..

 

Edit: Men hvem holder tellinga uansett :p

 

Photofil @ Prøv å laste ned install filen på nytt. Så installerer du Kies på nytt, i samme directory som det allerede ligger i.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Poenget var at det skal gå, men det er sjeldent problemfritt. I tilleg er det nytt Os og det er snakk om en mobiltelefon i tilleg. Så vi er ikke helt på hjemmebane heller.. Nå ble dette kanskje et litt poengløst poeng, da..

 

Edit: Men hvem holder tellinga uansett :p

 

Photofil @ Prøv å laste ned install filen på nytt. Så installerer du Kies på nytt, i samme directory som det allerede ligger i.

 

Poenget er at Samsung har slitt med oppdateringer/programmer siden de begynte å lage mobiltelefoner Bada eller ei... Det skal gå? Ja ikke sant men der svikter Samsung/har alltid sviktet mens konkurrentene får dette lekende lett til og det er hele forskjellen på en fornøyd kunde og en sabla missfornøyd :p Er vel i grunn ikke rart de mister mange kunder da de tydelig ikke tar dette alvorlig nok men de lever jo fett på annen elektronikk for der er de jo i særklasse.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Lite spm om batterikapasiteten på Wave telefonen min. Har hadd min wave i snart 14dager, og fram til idag har jeg surfet mye på nett osv. Har ladet telefonen min ca annen hver dag +/-. greit nok. Vet at batteriet fort blir flatt når den brukes mye.

 

Telefonen min var fulladet når jeg sto opp idag, og iløpet av 1times tid var det bare 65prosent igjen, og nå er det 35prosent. Eneste jeg har gjort med telefonen idag er å snakke 2-3 korte samtaler, altså ingen surfing/spilling ect.

 

Har 2ikoner oppe til høyre på skjermen en E og en R.

 

 

Hva betyr de

hvor lenge varer deres batteri

 

beklager at det ikke er noen form for spørsmålstegn, tastaturet på PC'en har streiket

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar

Jeg fjerna R å E oppe i hjørnet jeg også skrudde jeg ned lys styrken også gikk jeg inn på CPU hver gang jeg hadde vært inne på noe Face,MSN osv å avslutta programmene da holdt batteriet seg enda mere :)

 

Men har du klart å få oppgradert Fastvaren på din Wave?

For det prøvde jeg,å fikk beskjed om å gjennopprette den i sikkerthetsmodus å når jeg gjorde det så blei den svart også

måtte den inn på rep :(

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Widgetene som tar all plass men du burde gå inn på innstillinger å sjekke CPUen også altså :)

For den suger også strøm..

Vet atte jeg måtte inn å gjøre det hver gang jeg hadde sjekka Mail,Face Msn osv fordi den dro seg opp i cpu å da fikk jeg fjerna "restene" som lå i bakgrunnen å kjørte å trakk strøm :)

 

I bunn og grunn oppnår du det samme som ved å bruke menytasten. Det er bare en anne måte å gjøre det på. Kanskje litt mer avansert og detaljert.

Lenke til kommentar

Har fått en merkelig problem idag som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Jeg synkroniserer mail, kalender og kontakter via exchange-serveren på jobben og dette har fungert frem til nå. Idag var jeg nødt til å ta av synkronisering av kontakter, hvis ikke gikk den bare i en evig loop hvor den forsøkte å gjøre dette igjen og igjen. Jeg fant ut dette etter diverse prøving og etter å ha slettet kontoen og opprettet den igjen. Mail og kalender fungerer derimot fint, men setter jeg på kontakter i tillegg fungerer ikke disse heller, da den henger på kontaktene.

 

Noen som vil prøve seg??

Lenke til kommentar

Kommer ikke Bada ver. 1.2 ut før Wave 2 kommer? Eller er det noen som vet når det skal komme (via Kies)?

Sies at den skal komme i november.

 

Badaforums.net:

Bada 1.2 will be launched with the Wave II and then soon after it will be released for the Wave (original).

http://www.badaforum...bada-t1250.html

 

Sliter med masse små bugs, så telefonen er ikke så morsom å bruke til noe annet enn telefon. Til det er den dog helt brukbar. Men browser-opplevelsen suger.

Merkelig. Min funker flytende og uten problemer. Den er rask, stabil og generelt sett en drøm å bruke.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...