Gå til innhold

Anmeldelse: Bioshock 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er greia med alle som sier Bioshock er skummelt?..

Er jo tegneserie grafikk og koselig elvis stil. Ikke mye som er "skummelt", skal du drite i buksa så prøv heller FEAR2 :p

Som at noen synes Rec (filmen) er skummel, synes noen den er teit.

 

Stemmingen som er skummel på Bioshock 1, og det er ikke så elendig grafikk mye der som er bra forseggjort men de har kanskje jobbet litt for mye med ett område uten og konsentrere seg om andre ting. Hva var så skummelt med FEAR2? :p Rec var dårlig og Quarantine var værre, likte ingen av filmene o_O Jeg blir generelt sjeldent skremt av filmer så syns ikke de var så skumle, en film jeg faktisk har blitt litt skremt av er 1408 jeg aner seriøst ikke hvorfor fordi jeg har sett den i ettertid og den ekke så ille :p Tror det var noe med stemmingen i rommet eller no :p

Lenke til kommentar

Syntes ikke Bioschock er skummelt i det hele tatt, har vært en gang kanskje som det var skummel musikk når du gikk gjennom gangene i totalt mørke til morra til Eleanor. Ellers er det verken creepy eller skvetent.

 

Er ikke et spill uten om det vanlige heller syntes jeg, blir til at jeg runner det en gang så går det inn i hylla. Men et bra spill indeed.

Lenke til kommentar

Har nå spilt Bioshock 2,til der hvor du hopper på toget med Edward(?) etter å ha tint døra med incinerate.

Til nå er jeg utrolig skuffet over spillet.Jeg har vanskeligheter med å forstå hvorfor spillopplevelsen skulle bli bedre av å spille som en stor,feit,treig Big Daddy.Fiender hopper på meg fra nowhere og landskapet gjør det heller ikke lettere.

 

Jeg tror totalt at jeg har dævvet 20-25 ganger allerede,og det synes jeg er i overkant mye,med tanke på at jeg totalt sett døde omtrent 2-5 ganger i hele Bioshock 1.

 

Eneste lyspunktet er kampene med Big Sister.Dette var noe jeg hadde gledet meg til på forhånd og jeg synes absolutt det er en gøyal kamp.

 

Satser på det tar seg opp etterhvert.Terningkast 3 til nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liker ikke drakta, de har laga spill av den delen av originalen jeg var minst glad i. Klumpete og klønete opplevelse i forhold til forgjengeren. "When it works, don't fix it" stemmer ikke når det viktigste elementet i forgjengeren var originalitet. Og å angripe med høyrearmen med venstre-klikk og venstrearmen med høyreklikk er direkte plagsomt - en kan ikke snu det, om en ikke vil avfyre våpen med høyreklikk i tillegg.

 

Stor nedtur... Jeg er uenig med anmelderen i at dersom du har spilt originalen vil du like dette, for meg var det i hvert fall omvendt. Dersom du ikke har vært borti originalen er det kanskje et spennende spill... og Big Sister setter spiker'n i kista.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...