Gå til innhold

Fått viruset "bing" av microsoft


Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg fjernet denne styggedommen bing! Den later som den er en søkemotor men den finner jo ingenting. Jeg ønsker å bruke google som søkemotor men når jeg søker etter andre leverandører så finner ikke bing google. Har også en knapp der jeg kan fjerne bing, men den virker jo ikke på bing viruset.

Må jeg forvente totalhavari pga. dette bing-viruset.

Kjører win7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på legg til fjern programmer på kontrollpanel og se etter Bing der.

I følge andre forum så legger viruset seg inn som en applikasjon.

Deretter så søker du etter bing, skal få opp 2-3 filer. Slett dem og restart maskinen.

 

Ta en titt her om det ovenfor ikke fungerer. Er en del løsninger og tips for å få fikset opp i det, http://social.answers.microsoft.com/Forums...00-85f25790196d

 

Forøvrig så anbefaler jeg deg å innstallere Opera, Chrome eller Firefox om du fortsatt bruker Internet Explorer.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
... Bing-viruset nekter å instalere google, ...

Nå skal vel ikke Google installeres på PCen din.

Og Bing forhindrer deg ikke i å nå www.google.com eller www.google.no (evt google.no). Sjekk at du ikke har skrivefeil i adresselinjen.

 

Neida jeg greier fint å finne google på adresselinjen. Poenget er at i søkefeltet ønsker jeg å bruke google i stedet for bing. Ikke noe verre enn det.

Jeg fikk også spørsmål om jeg ønsket å bruke en annen søkeleverandør under instalasjon av ie8.0 og der svarte jeg ja. Men det virket som mickrosoft nekter meg å instalere google.

Det er heller ikke mulig å fjerne bing under legg til og fjern programmer

Fant ut nå at jeg kunne legge til en annen leverandør under standardleverandører og deretter fikk jeg fjernet bing. Men det er tydelig at microsoft nekter meg å bruke google, fordi denne leverandøren sier også at den ikke finner google.

Nå gidder jeg ikke mere jeg bruker opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...