Gå til innhold

Jabra Arrow BT HF - første inntrykk


Anbefalte innlegg

Har hatt Jabra Arrow i et døgn nå, og er overveiende fornøyd. Dette er en forbedring av JX10 ver II som jeg har brukt i et halvt års tid. Arrowen er omtrent samme størrelse, men litt smalere og flatere. Det er brukt ny teknologi slik at lydnivået blir avpasset omgivelseslyden, og det ser ut til å virke bra. Nivået er i alle fall høyt nok - JX10'en kunne være noe lav i støyende omgivelser. Videre er det ny dempeteknologi for ekstern støy, den har jeg ikke fått prøvd ut skikkelig.

 

Jeg bruker Arrowen med standard ørestykke uten bøyle, da sitter den litt løst, men fast nok. Gel'ene som følger med har jeg ikke fått til å passe så langt. Mulig det er ørene mine som er rare. Den gamle JX10 var perfekt i mitt øre, og er vel den HFen som har funket best for meg så langt, med unntak av lydnivået da.

 

Og hurra: Arrow kommer med standard micro USB for lading, der JX10 har noen fæle proprietære greier. Stor forbedring. Og så er den litt stiligere enn sin forgjenger - og heldigvis uten det harry blåblinkende lyset.

 

599 på MPX, grei pris for en elegant og ganske diskret liten HF. Anbefales!

 

http://www.jabra.co.uk/Sites/Jabra/UK-UK/H...JabraARROW.aspx

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...