Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg får orgasme i søvne


Gjest Guest_Jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente20_*

Jeg får av og til orgasme i søvne.

Jeg drømmer, og merker jeg blir så opphisset at orgasmen bygger seg opp, og jeg våkner i det jeg kommer. jeg rører ingenting eller noe, den bare kommer av seg selv. Må drømme at jeg har sex osv da. Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huh. Er gutt jeg, og aldri hatt en såkalt "våt" drøm. Drømmer om sex, ja, men aldri fått orgasme mens jeg sover.

 

 

Det er bare nedverdigende løgner fra The Man for å kunne fremstille gutter som kåtpeiser som bare tenker sex - selv i drømme!

Lenke til kommentar
Jeg tror nok det er mye sjeldnere at jenter får orgasme i søvne enn gutter.

Er jente selv og har aldri opplevd dette. Kjenner ingen andre som har det heller.

Vel, jeg kjenner heller ingen andre som har fått det (og jeg er gutt), men jeg vet allikevel at jeg ikke er alene om å ha opplevd det. Og jeg vet om flere jenter som har fått orgasme i søvne.

 

Tror den enkle grunnen til at det er mer kjent at menn opplever det er at "resultatet" er såpass konkret ... Nå er det jo faktisk en del jenter som ejakulerer også, men det påkrever vel stimulering av g-punktet, så vidt jeg har forstått, og det er det jo lite av i søvne ;)

Endret av 8086
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...