Gå til innhold

Amentio sykt treg for tiden?


Anbefalte innlegg

Bestilte en del varer 4.feb (på ny web).

Alle varer i rikelig mengde på (fjern)lager.

 

Status nå er forsendelse 11.feb (øker for hver dag).

Det er hele 1 uke etter bestilling. Det tar ikke så lang tid å få varene fra (fjern)lager.

Medregnet postgangen her i landet, ender dette opp i nesten 2 uker.

 

Flere som sliter med sinnsyk lang leveringstid fra Amentio for tiden?

 

Får ikke kontakt med Amentio på mail (har ikke ringt enda).

 

UPDATE : VARENE MOTTATT. TOK 19 DAGER FRA BESTILLING.

 

- kjbu

Endret av kjbu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme erfaring, Grønn lev.dato = Bekreftet dato blir forflyttet hver dag selv om varen står oppført som på lager.

 

Men pluss for at samlet levering er standard nå. Litt lettere å avbestille, men må vel fortsatt sende mail.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

bestilte samme dag og har samme leveringsdato - 11. feb. Om du, som jeg, venter på en i7-920 er de forsinket fra leverandør. Amentio svarte meg på en mail tidligere idag. De gode nyhetene er at CPUene ventes inn imorgen. Jeg ble lovet at varene skulle bli sendt da. Så får vi se da...hadde håpet å få sakene før helgen. Det skal holde hardt nå.

Lenke til kommentar

Nå hadde PCUtstyr et langt mindre volum, og var alt før skifte av system i økonomiske problemer.

 

Skifte av system skaper svært ofte denne type problem, ingen som husker Komplett sine ekstreme problemer med nytt lagersystem. Forsinkelsene var ikke bare 4 - 5 dager, men ukesvis. De hadde også problemer ved skifte av "nettløsning"/økonomisystem.

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen nettopp:

------------------------

 

Kjære kunde,

 

I forbindelse med lansering av ny nettbutikk og teknisk løsning har vi dessverre hatt oppstartsproblemer med logistikk. Dette kan ha medført noe lengre leveringstid enn normalt. Vi har jobbet hardt for å løse feilen, og nå fungerer systemene optimalt.

 

Vi beklager hvis dette har medført problemer for deg.

 

Ta gjerne kontakt med vår supportavdeling på telefon: 815 70 455

e-post: [email protected]

 

Vi takker for din handel, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss.

Vennlig hilsen

Amentio.no

Lenke til kommentar

Hei, nå er min dato satt til 14.februar (øker for hver dag). Det er hele 10 (!!) dager etter bestilling av "lagerførte" varer.

 

På telefon lovte de å sende i går, 11.februar. Men i god Amentio-stil er dette løftet brutt.

 

Kanskje siste gang jeg handlet fra Amentio? :hmm:

 

- kjbu

Lenke til kommentar
Hei, nå er min dato satt til 14.februar (øker for hver dag). Det er hele 10 (!!) dager etter bestilling av "lagerførte" varer.

 

På telefon lovte de å sende i går, 11.februar. Men i god Amentio-stil er dette løftet brutt.

 

Kanskje siste gang jeg handlet fra Amentio? :hmm:

 

- kjbu

 

Au, jeg handler ikke hos folk som ikke sender samme dag så lenge de har varen på lager og jeg har bestilt før kl 12:00. Så 10 dager opplegg hadde jo gjort meg sjokk skadet. Bra du sier i fra, holder meg unna denne butikken.

Lenke til kommentar
Hei, nå er min dato satt til 14.februar (øker for hver dag). Det er hele 10 (!!) dager etter bestilling av "lagerførte" varer.

 

På telefon lovte de å sende i går, 11.februar. Men i god Amentio-stil er dette løftet brutt.

 

Kanskje siste gang jeg handlet fra Amentio? :hmm:

 

- kjbu

 

Nå er datoen min satt til 18.februar!! Det er akkurat 2 uker etter bestilling. Øker dag for dag. Løftet på telefon var tydligvis en bløff.

 

Lukter vi konkurs?? :hmm:

 

Anbefaler å handle andre steder inntil videre.

 

- kjbu

Endret av kjbu
Lenke til kommentar

Bestilte noen deler der i går siden de var en god del billigere en komplett. Alt det jeg bestilte var "på lager" men etter at jeg hadde betalt står det at det skal sendes/leveres den 19. Når jeg logger på i dag står det at det skal sendes den 20. Var nok første og siste gang jeg bestilte noe derfra hvis de bare utsetter sånn hele tiden.

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...