Gå til innhold

Hva synes dere om dette beltet?


Anbefalte innlegg

Tja, sagger litt, men ikke overdrevent.. Og ja, beltene mine er ganske tilsynelatende.. Menne, jeg husker å ha sett en fyr med en slik belte, og det synes jeg var ganske fett!

Har jo to venner som også har vurdert å kjøpe denne.. Tror dette er forskjell fra personer til personer jeg ass:p

Husker sist D&B Klokka jeg bestilte og la den ut her for å høre deres kommentarer, og tro meg, de var neppe positive :p

 

 

Vil du ha beltet er det bare å kjøre på. Vi er tross alt ukjente mennesker på et forum, ikke noe mer. Uansett hva du har på deg er det kun viktig at du bærer plaggene dine komfortabelt. Det er tross alt langt mellom kritiske tullinger som oss i dagliglivet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk ikke trodd at dette beltet ville få så mye positiv respons, at mange faktisk syntes det var kul. Jeg er ingen tilhenger av fake, men kjøp deg heller et nesten identisk belte til en hundrings av en tyrker eller noe. For det er nesten like mye fail å bruke 1200,- på det beltet der.

 

fkm: jeg tenkte jeg skulle skrive noe av det samme, men tenkte jeg skulle vente til du reagerte på det. Var bare et spørsmål om tid, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...