Gå til innhold

Hvilket grafikkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nokk jeg hadde spart til 9700 pro ja

men når du først kjøper et 9700 pro tror jeg kansje jeg hadde gitt 300 kr ekstra og kjøpt sapphire ultimate edition som ikke bråker

Skrevet

vet å vente å spare til 9700 .. men jeg fikk ikke 9700 npro til å funke med a7n8 delux .. måtte være noe bugg .. *irriterer meg fortsatt*

men spar eller kjøp 9700 no - pro

:woot:

Skrevet
Takk for alle svar!

Skal nok lure søstra mi  :lol:  :lol:  :lol:  Hun har spart 3000kr  :D

hehe,prøv å lur søstra di,si fra hvis du klarer det da?Har aldri klart å lur søstra mi :oops:

Skrevet

Husk at veldig mange sliter med FPS-drop i cs med 9700.. uavhengig av hardware ellers.. de fleste andre spill vil nok kjøre smud tho.

Skrevet
Husk at veldig mange sliter med FPS-drop i cs med 9700.. uavhengig av hardware ellers.. de fleste andre spill vil nok kjøre smud tho.

Tror kisen bare kødder, misunelig :lol::lol::lol:

Se på hvilken dag han ble medlem og hvor mange poster.. :lol::lol::lol:

Skrevet

du er da ikke så veldig mye bedre du da :wink:

så jeg mener at du burde gå bort til mamma hilse fra meg og si at hun burde vaske din munn pierzawa kost og zalo

Skrevet

Jeg prøvde å søke litt på CS benchmarks, uten å finne noe på 2 minutter. (mulig jeg har lett litt feile plasser men)

Jeg anbefaler i hvertfall å sjekke ut noen benchmarks for å se om det er et CPU og/eller skjermkort-intensivt spill. I værste fall gir et dyrt skjermkort lite ekstra ytelse. Hvis det er tilfelle, bør du heller spare inn litt på skjermkortet og legge litt mer i CPU. Men som sagt: Sjekk det ut før du bestemmer deg.

Skrevet
ATI radeon 9700 rocker uansett  :yes:  :woot:

I CS ?

Kan ikke du gi oss noen saklige linker til benchmarks som bekrefter dette ... eller er det bare generell synsing du kommer med ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...