Gå til innhold

[Løst]Noen som hører 2 stk knekkelyder fra PS3 slim etter shutdown?

ostenxx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Var innom elkjøp og skaffet 120 Gb PS3 Slim i går. Etter heftige spilløkter pleier jeg å høre et par knekkelyder når maskinen skrus av. Akkurat som om kabinettplasten påvirkes av temperaturforskjellen.

Noen som har lagt merke til tilsvarende?

Jeg mener altså når maskinen går fra spillvarm til avskrudd.

Mvh. Øystein

Edit: Ut fra diverse forum på nett ser det ut til at dette er temmelig vanlig for PS3 Slim. Men kjekt om noen der ute kan fortelle sin erfaring.

Endret av kaffegruff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg innom elkjøp og fikk byttet til ny maskin. Virker som dette gjorde susen, uten at jeg skal si det for sikkert. Tror egentlig at lydene kom av temperaturforandringen i kabinettet.

Alt i alt meget fornøyd med PS3. :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg hører dem jeg også, men det virker som det er fullstendig urelatert til innmaten i konsollen, så jeg har latt det passere.

Forresten lager Panasonic TVen min lignende lyder, så jeg har vært vant med litt lyder fra før.

Endret av jonarvid
Skrevet

Opplever det samme jeg også.

Har vært sånn siden jeg kjøpte konsollen.

Så lenge ps3en ikke krasjer når den er på

eller er ustabil så gjør jeg ingenting med det.

Skrevet
Opplever det samme jeg også.

Har vært sånn siden jeg kjøpte konsollen.

Så lenge ps3en ikke krasjer når den er på

eller er ustabil så gjør jeg ingenting med det.

Den nye lager samme lyd også. Da går jeg ut i fra at dette er normalt.

Skrevet

Henger meg på denne. Har også disse kneppelydene fra PS3 slim, både under spilling og etter den er slått av. Virker ikke så veldig dramatisk, men er jo litt irriterende at et omtrent nytt produkt skal ha en slik "feil".

Skrevet

"knekkelydene" kommer av at plasten blir påvirket av varmen og ekspanderer, når maskinen skrus av og blir kald igjen så vil det komme knekkelyder pga. at plasten blir kjølig, det er helt normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...