Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fått en liten bulk på størrelse med en femtiøring, men helt ny bil..


Blabla1

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg aner ikke hvor den kommer fra, men jeg har ikke krasjet i noe(etter hva jeg har lagt merke til). Det er enten en steinsprut eller en dør fra en parkeringsplass som er årsaken.

 

Kommer ikke til å fikse det før snøen er borte, men lurte på om noen vet hvor mye det kan koste? Må jeg relakkere hele bak-skjermen liksom? Håper det kan rettes ut og poleres bort. Har så vidt råd til diesel etter bilkjøpet..^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jaja, for forhandler dekker villig skader oppstått på grunn av kunde eller tredjepart så lenge du har garanti på bilen. :innocent:

Hvilken solstråle du er! :thumbup:

 

Kommer nok an på hvilken forhandler bilen kommer fra, men jeg har opplevd at Møller i alle fall er svært så medgjørlige - fikser alt uten å blunke. Det er vel uansett lov å prøve? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jaja, for forhandler dekker villig skader oppstått på grunn av kunde eller tredjepart så lenge du har garanti på bilen. :innocent:

Hvilken solstråle du er! :thumbup:

 

Kommer nok an på hvilken forhandler bilen kommer fra, men jeg har opplevd at Møller i alle fall er svært så medgjørlige - fikser alt uten å blunke. Det er vel uansett lov å prøve? :dontgetit:

Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk.

 

Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer)

Lenke til kommentar

Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk.

 

Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer)

Ok, beklager for at jeg tydeligvis er heldig, da. :)

 

Jeg oppfordret ikke til å fortelle at TS har forårsaket bulken selv, men.. Trodde man skjønte det. :)

Lenke til kommentar

Jeg har levert inn min Audi til Møller sin karosseriavdeling for utbedring med ting jeg ikke er fornøyd med. Det er ikke påført, men produksjonsfeil. Dette går på garantien.

 

Meeen. Siden det er ferieavvikling på fabrikken, er behandlingstiden på slike saker 2-3 mnd. Har trådstarter tid til å vente å så lenge, for å kanskje få utbedret en skade gratis? Mest sannsynlig koster ikke dette så alt for mye å fikse hos en "karosserimassør".

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

En venns Audi ble levert inn på Møller karosseri samme dag som han tok kontakt. Bilen var ferdig rettet og lakkert i løpet av 10 dager. Dette var riktignok ikke i ferieavviklingen, men jobben var mye større enn TS' lille bulk. Er de så trege bare pga ferieavvikling? 2-3 mnd hørtes ille ut.

Lenke til kommentar

Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk.

 

Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer)

Ok, beklager for at jeg tydeligvis er heldig, da. :)

 

Jeg oppfordret ikke til å fortelle at TS har forårsaket bulken selv, men.. Trodde man skjønte det. :)

Ingen grunn til beklagelse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...