Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!


Latias

Anbefalte innlegg

Er dere direkte misfornøyde med den gruppen?

 

Synes dette er en fin-fin gruppe for Norge, Portugal er på langt nær så sterke under Carlos Q som tidligere, nordisk motstand iform av Danmark burde gi laget en liten boost ifront av disse kampene. Island har bydd på problemer tidligere, men skal vi komme til EM må vi vise noe mer enn tidligere.

 

Alt i alt en relativt grei gruppe, ihvertfall ikke en dårlig trekning for Norge. Selv om Norge hadde en gedigen sjanse sist kvalifisering (...Til Vm), så er det definitivt håp i denne gruppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åjada,fornøyd med trekningen..Litt munnhuggeri mellom danskene og fjellaberne,samtidig som verdens beste fotballspiller kommer til Ullevåll..Kunne ikke bli bedre,faktisk.

 

Argentina kommer da ikke hit? :whistle:

 

Burde kanskje notert at han er verdens beste spiller etter mitt synspunkt :thumbup:

Lenke til kommentar

Er greit fornøyd med gruppa, men det hadde vært gøy å være i en gruppe med seks da. Portugal og Danmark tror jeg vi får si oss fornøyde med. Så spørs det vel kanskje om vi er litt drøye i frykten for Island? Det gjelder bare å sette menn på Gudjohnsen. Når vi møtte dem borte i VM-kvalikken fikk han jo danse seg gjennom hele midtbanen... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd! Drillo har litt tid å sette seg inn i motstanderne nå! Tipper vi vinner begge mot Kypros, Island vinner vi også begge mot denne gangen! Danmark får vi en seier og en uavgjort... Også vinner vi hjemme mot Portugal og får uavgjort borte... Og vinner gruppa.

 

Føler jeg bør sette penger på dette! At vi kommer til EM altså. Ikke glem at det er opptil flere unge norske som skyter fart i karrieren sin for tiden.

Lenke til kommentar
Det er Drillo som er landslagssjef, har liten tro på noen revolusjon i spillermannskapet for å si det sånn..

Nå har han faktisk uttalt at flere unge skal få prøve seg fremover... Så har troa på at vi får se Eikrem, King, Nordtveit, Yttergård Jenssen, Ibrahim etc. på landslaget frem til sommeren ihvertfall.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg håper dere har rett, for all del. Men jeg ser på sjansen som veldig liten for at noen av de som er på diverse reserve/u-lag i England får noen sjanser i den kvalifiseringa her. Nordtveit BØR spille i midtforsvaret sammen med Hangeland, det tor jeg det er liten tvil om

Lenke til kommentar
Så har troa på at vi får se Eikrem, King, Nordtveit, Yttergård Jenssen, Ibrahim etc. på landslaget frem til sommeren ihvertfall.

 

Bortsett fra Yttergård Jenssen, så tviler jeg på at noen av de andre får sjansen i 2010. Kanskje med unntak av Nordtveit.

Når man så nivået som reservelaget til United holdt, så tror jeg vi får sett gutta i Manchester på landsen.

Lenke til kommentar

Det kommer anpå. 2. plass gir bare playoff dersom det er den beste 2. plassen av 9 2. plasser totalt, om jeg husker antallet rett.

 

Spennende gruppe ihvertfall. Jeg er selvfølgelig glad for at vi slapp de tøffeste motstanderne, selv om Portugal kan være et helsike å spille mot, da spesielt på bortebane. Oppgjørene mellom Norge og Danmark er nesten alltid preget av litt amper stemning, men derfor er også de oppgjørene ofte morsomme, fordi spillerne gir veldig mye i de kampene.

 

Island er en snubletråd for oss. Vi har spilt uavgjort mot de 2-3 ganger på rad nå, og det begynner jeg å bli mektig lei av. Nå er Veigar tilbake i Stabæk også, så om han kommer opp på tidligere nivå igjen eller høyere, så er han en trussel, selv om han tilsynelatende spiller best med Nannskog på banen, noe vi heldigvis slipper å bekymre oss for.

 

Kypros.. mjeh, skal ikke undervurderes, men vi burde greie å ta poeng mot de.

Lenke til kommentar
Tipper vi vinner begge mot Kypros, Island vinner vi også begge mot denne gangen! Danmark får vi en seier og en uavgjort... Også vinner vi hjemme mot Portugal og får uavgjort borte... Og vinner gruppa.

Så vi går ut av gruppespillet uten tap? Det har jeg ingen tro på.

Må ha troa! Jeg har ihvertfall det! Portugal er vaklende så det holder!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...