Gå til innhold

Oppfølgere i fleng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tru på Red Faction oppfølger, håper berre at dei tar seg tid til å rette opp i svakheitene i spelet, fyrst å fremst må bil kjøyringa bli betre om kjøyring skal være ein så stor del av spelet. I tillegg kryssar eg fingrane for at vi skal få oppleve gravitasjonskfreftene slik som dei faktisk er på mars, blir for dumt når handlinga skal foregå på mars medan all fysikk tilseier at vi er på jorda.

Lenke til kommentar
Har tru på Red Faction oppfølger, håper berre at dei tar seg tid til å rette opp i svakheitene i spelet, fyrst å fremst må bil kjøyringa bli betre om kjøyring skal være ein så stor del av spelet. I tillegg kryssar eg fingrane for at vi skal få oppleve gravitasjonskfreftene slik som dei faktisk er på mars, blir for dumt når handlinga skal foregå på mars medan all fysikk tilseier at vi er på jorda.

Føler at deler av fysikken ikke ligner særlig på jorda, kjøretøyene er litt "floaty", og man kan hoppe langt. Vet ikke hva du mener burde forbedres? Jeg syns faktisk kjøringen er ganske bra, ikke slitsomt vanskelig som i GTAIV.

Lenke til kommentar
Har tru på Red Faction oppfølger, håper berre at dei tar seg tid til å rette opp i svakheitene i spelet, fyrst å fremst må bil kjøyringa bli betre om kjøyring skal være ein så stor del av spelet. I tillegg kryssar eg fingrane for at vi skal få oppleve gravitasjonskfreftene slik som dei faktisk er på mars, blir for dumt når handlinga skal foregå på mars medan all fysikk tilseier at vi er på jorda.

Føler at deler av fysikken ikke ligner særlig på jorda, kjøretøyene er litt "floaty", og man kan hoppe langt. Vet ikke hva du mener burde forbedres? Jeg syns faktisk kjøringen er ganske bra, ikke slitsomt vanskelig som i GTAIV.

 

Er det ikkje på mars du kan hoppe 3 gangar så høgt samanlikna på jorda? Du kan hoppe litt høgare en normalt i Red Facton, men ikkje i nærheita av 3 gongar so høgt. Bilkjøyringa ville nok også bli meir en berre litt "floaty", i utganspunktet så vil du med mars sin gravitasjon ha bilar som er relativt sett mykje lettare, dette vil føre til betre akselerasjon men også føre til dårligare veigrep. Ein forsåvidt spennande kombinasjon i eit spel, høg fart og elendig styring.

Lenke til kommentar
Så klart fysikken ikke ligner særlig på jorda når vi faktisk er på Mars. :p Men nei, mener det er på månen vi kan hoppe så høyt. Mars er vel så vidt jeg vet mye mindre enn jorden og vil derfor ha lavere gravitasjon pga mindre masse. Jupiter f.eks er mye større, og har derfor langt mer masse og høyere gravitasjon.

 

Problemet er at vi som spelar ikkje opplever gravitasjonen til mars i Red Faction.

 

Både månen og mars er mindre en jorda og har derfor ein lavere gravitasjon som gjer at folk kan hoppe høgare.

Hadde vi vært på jupiter ville vi vært nermest trykkt ned i bakken (om du kan kalle gassen i ein planet utan fast overflate bakken).

 

Tok også eit kjapt google søk:

Jorda: 9.780 m/s²

Mars: 3,711 m/s²

Månen: 1,622 m/s²

 

Forskjellen er meir ekstrem mellom jorda og månen, men det er fortsatt nesten ein tredjedel høgare gravitasjon på jorda i forhold til mars.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...