wotg Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 I det siste har jeg hatt problemer med å forbli innlogget i en lobby. Spiller en runde, blir logget av om må søke opp en ny server for hvert spill. Noen ganger får jeg en melding som sier: "there is a playlist update available" jeg trykker OK, men ingen ting skjer. Er det flere som har dette problemet og evt. en løsning?
Kujta Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg har dette problemet også. Har lest litt på iw forumet, og det er mange som klager og det er ingen løsninger for dette ennå. Håper de får fikset dette ASAP. EDIT: Dette er nå fikset, var på og var fortsatt i lobbyen etter en runde. Endret 4. februar 2010 av Kujta
wotg Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ja det kom en oppdatering via steam rett etter at jeg lagde denne tråden. Dog er selve multiplayer løsningen helt fullstendig bak mål. Kan aldri huske at jeg har opplevd en lignende kjæitete løsning for multiplayer. Lobbyer som stenger eller ikke kan Merge, hoster som lagger så inni hampen. det er rett og slett tragisk. GI OSS DEDIKERTE SERVERE! Endret 4. februar 2010 av wotg
bandreas Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Har samme problemet fortsatt jeg. Spiller en match og uten å se "summary" eller noe er jeg helt ute slik at jeg må trykke play osv. Noen ganger kommer "summary'n" frem som gjennomsiktig og ikke helt gjenkjennelig - når det skjer er jeg fortsatt med i gamelobbyen. Får også masse rare feilmeldinger nå som ser ut som det er noe veldig feil med spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå