Gå til innhold

Finnes ikke Grand Turismo til PC?


Anbefalte innlegg

Jeg er absolutt ingen gamer, så jeg tillater meg å stille dette spørsmålet..;

 

Kommer aldri Grand Turismo til PC? Ingen mulighet for å få spilt det der i det hele tatt?

 

Har bare et par venner med Playstation2 og kunne trengt litt trening hjemme (for jeg suger så sinnssykt i forhold til dem..) :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om det noen gang kommer til og komme er det vel for såvidt ingen som vet.

Spill produsenter kommer jo av og til på den lyse idè'en at de skal lage spill til en annen platform også så bare tiden får vise.

 

Ellers så kommer jo GT4 "snart" men bare til PS2

Lenke til kommentar

Håpet er iallefall at en fullt fungerende PS2-emulator for PC/Xbox skal være klar til GT4 kommer ut. Ja, jeg har en PS2-konsoll, men jeg gidder da ikke å drasse denne med når jeg er på LAN og ønsker å ta en runde Tekken 4..! I mellomtiden får jeg nøye meg med Tekken 3 på ePSXe...

Lenke til kommentar

Har vel ikke så mye med om det finnes marked eller ikke for det.

Men GT-serien selger så sinnsykt bra på PS/PS2 at Sony holder de spillene eksklusive for deres konsoll. Nettopp for at sånne som deg skal bli fristet til å kjøpe en PS2 istedet for å bare laste det ned fra Kazaa på pc'n :p Er derfor endel nye spill slippes på Xbox 1 år før pc-releasen (som er nesten klin lik), for å friste folk til å kjøpe Xbox siden de MÅ spille akkurat det spillet.

Lenke til kommentar

Etter min mening så er GT vært en ps2 i seg selv.

Har "runnet" det 98%, mangler bare gull på noen lisenser, og plukker det fortsatt frem en gang i blandt :wink:

 

En bekjent av en kompis kjører i en slags league og vinner penger og greier.Tror jeg begynner med det jeg oxo :woot:

Lenke til kommentar

Jeg klarte absolutt alt i spellet ... tilogmed arcade, utenatt et par endurance races... de er for falige å kjøra. Det har skjedd flere ganger at ett eller annet har skjedd sånn at jeg ikke får save'a gamet etter endurance. En gang gikk strømmen etter 1 time og 50 min... jeg hadde 10 min kjøring igjenn.

 

 

Men denna leaguen dere prater om.. hvafrono league er det? Kunne vert morro å prøva no sånt, for dissa bilene i spellet er ikke akkuratt mestere i å kjøra.. det skulle vert ein vanskelighets grad. Og hvis du vil spelle GT3 så er det nok best å skaffe seg ps2. Bilspell på pc er jo ubrukelig.

Lenke til kommentar

Jeg skal si deg hvorfor disse spillene ikke kommer til noen andre maskiner. Penger. Sony tjener vanvittig fett på å ha enkelte spill eksklusiv for sin maskin. Folk kjøper spillet, kompiser ser på/tester, og drar for å kjøpe sin egen PS/PS2 og samme spillet. Da har de nettopp tjent 3000kr uten å gjøre noen ting. Det har også vist seg gang på gang at spill konvertert fra konsoll->pc selger veldig dårlig, så jeg tror ikke de gidder å bruke penger på det.

Xbox gjør det samme, sega gjør også det samme. Hvis man kunne spille playstation-spill på xbox, hvem hadde da gidda å kjøpe playstation?

De tjener mye mere på å få ungene til å kjøpe hele maskinen+spillet enn å bruke hundretusener på å konvertere, sånn at PC-folk kan kjøpe det for 3-400 kr evt. laste ned fra internett.

Lenke til kommentar
Bilspell på pc er jo ubrukelig.

 

Jeg er nesten helt enig i dette.. fatter ikke hva det kommer av men selve kjøreopplevelsen blir ikke på langt nær så bra på PC som PS2. Joda.. det finnes ok bilspill på PC også, men generelt sjelden noen virkelig god kjøreopplevelse.

Lenke til kommentar
Håpet er iallefall at en fullt fungerende PS2-emulator for PC/Xbox skal være klar til GT4 kommer ut.

Da tror jeg du må oppgradere PC'en din først.

 

Unnskyld meg, vet du virkelig hva slags PC jeg har? Når en Shuttle-boks med en P4 2,8GHz og et R9700 Pro uten noen som helst problemer klarer å kjøre PS1-spill på 1280x1024 med 6xAA og 16xAniso så burde den også klare å kjøre PS2-spill, riktignok sikkert i 640x480 uten AA og Aniso (dette avhenger selvsagt av emulatorens effektivitet og optimalisering mot R9700-kort).

 

Men på den annen side, innen denne PS2-emulatoren har kommet ut i fullt fungerende og praktisk brukbar form, har jeg sikkert kjøpt meg en ny Shuttle-boks. Så på en måte har du nok rett...

Lenke til kommentar
Jeg skal si deg hvorfor disse spillene ikke kommer til noen andre maskiner. Penger. Sony tjener vanvittig fett på å ha enkelte spill eksklusiv for sin maskin. Folk kjøper spillet, kompiser ser på/tester, og drar for å kjøpe sin egen PS/PS2 og samme spillet. Da har de nettopp tjent 3000kr uten å gjøre noen ting. Det har også vist seg gang på gang at spill konvertert fra konsoll->pc selger veldig dårlig, så jeg tror ikke de gidder å bruke penger på det.

Xbox gjør det samme, sega gjør også det samme. Hvis man kunne spille playstation-spill på xbox, hvem hadde da gidda å kjøpe playstation?

De tjener mye mere på å få ungene til å kjøpe hele maskinen+spillet enn å bruke hundretusener på å konvertere, sånn at PC-folk kan kjøpe det for 3-400 kr evt. laste ned fra internett.

 

ah..da forstår jeg..jeg skjønner dem godt egentlig, de vil jo bare tjene penger. Selvom det går ut over oss PC brukere da..som går glipp av noen av de fete ps2 spilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...