kjellms Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 (endret) hehe, ja den var kanskje ikke så lett. men uten bein henspiller til at den faktisk ikke har beinbygning selv om den faktisk hører til virveldyra. Og klørne er selvølgelig ikke ekte klør. Endret 22. februar 2010 av kjellms
Gunfreak Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Snakker vi en bruskfisk(hai, skate eller rokke)
Gunfreak Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Vinger, viser jo til rokke eller skate, men falske klør, nei det vet jeg ikke, jeg ville bare ende opp med å gjette alle rokker og skater jeg kan(som ikke er mange) og de ville sikkert alle være feil
Gunfreak Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Kloskate, er det noen som forteller meg når jeg spurte en venn som dykker og holder på med marint liv i norge. Det hadde jeg aldri greid uten hans hjelp, da jeg aldri har hørt om den
Gunfreak Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Denne er nok mye lettere Carcharodon carcharias Jeg legger meg nå, så svarer ikke før utpå dagen i mårra
Gendarmerie Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Det er hvithai. Takk skal du ha, National Geographic Channel
Gunfreak Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 hadde ikke lagt meg alikavel, ja det er riktig
kjellms Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Hva er en Ophiophagus hannah ..! En som spiser ophioer oppkalt etter Hanna? Tror ikke jeg har peiling ihvertfall.
Gendarmerie Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Den har nok spist sin andel Hannaer, men jeg kan røpe at dyret ikke har ben.
kjellms Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Det tolker jeg dithen at det er en evertebrat (ikke virveldyr), ville jo tro man havner i bløtdyra, en musling eller blekksprut kanskje.
Gendarmerie Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg formulerte meg kanskje feil, for dyret har skjelett og er ikke bløtdyr. Den har ikke ben som katter og hunder har. Men vi skal opp fra vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå