Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Please hjelp! Kontakt med X'en


Anbefalte innlegg

X'en slo opp med meg i oktober en gang, vi hadde begge følelser for hverandre når det skjedde, hun slo nemlig opp fordi vi bodde for langt fra hverandre (1 time) og hun syns det var vanskelig. Hun ble singel nå nylig, og vi har nettopp fått kontakt, vi snakket aldri når hun var med han andre. En helg skulle jeg over til hun, og jeg hadde lovet vennene mine at det ikke skulle skje noe som helst, for de syns det var en dårlig ide å henge med x'en, hverken jeg eller x'en så ikke noe galt i å være venner, vi har jo ingenting uoppgjort mellom oss.

 

Startet med at begge satt fra hverandre på hver sin side av sofaen, men mot slutten av kvelden ble det mye mer intimt; kosing og stryking osv. hun lå nærmest oppå meg.

 

Så skulle vi ut å røyke, og når vi kom inn igjen gav hun meg plutselig en klem som resulterte i et kyss, hverken jeg eller hun syns det var noe big deal, var bare helt naturlig. Senere ble det mer heftig rotings, og når jeg skulle dra ble det hade-kyss her og der, som om vi var sammen, hun sa kjør forsiktig og send melding når du kommer hjem osv.

 

Vi har ikke møttes siden, snakker med hun av og til på face eller msn, men hun virker avvisende og ikke interessert i noe, hun var jo ikke sånn når vi var sammen seff. Lurer på om hun kommer til å være så avvisende neste gang vi møtes, for vanligvis når vi er face to face er hun helt annerledes. Nå skal vi ikke møtes på lenge igjen da, for hun har ikke tid, og den ene dagen hun hadde tid, hadde ikke jeg tid.

 

Før vi rota sa hun at hun ikke var den typiske friends with benefits typen eller den som bare fant seg ONS. Hun sa at hun ville være singel etter at hun slo opp med meg, men likevel ble sammen med han andre, så tidligere på kvelden sa hun at hun ville være singel LENGE. Likevel endte vi opp med å rote. Har spurt andre venninner og kompiser, noen sier at hun kanskje er litt mer tøs enn hun vil innrømme, mens en annen sier at hun sannsyneligvis savner deg fremdeles utrolig mye og er en person som vil være singel, men ikke klarer osv.

 

Så jeg lurer på hva dette kan være?

 

Tips? :)

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips: Ikke tenk for mye på det, snakk om hverdagslige ting og la hun ta det første steget om det eventuelt skulle blusse opp igjen mellom dere, flørt med andre og ta ting som det kommer.

 

Takk takk for tips :) ja hun som tok alle stegene den kvelden, tenkte at det KANSKJE ville skje noe når hun begynte å bli så kosete. Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, men akkurat nå gjør jeg det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...