Gå til innhold

Global Agenda tråden.


Anbefalte innlegg

btw - EU og US versjoner er de samme.

Du bare velger hvilken server du vil koble deg opp mot.

Personlig spiller jeg med amerikanere og noen få andre europeere på US serverene.

De er mest befolket pr. nå, og dessuten har jeg ikke lagg heller.

Så da går det greit :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Spiller dette spillet av og til når jeg føler for litt kjapp action. Har en lvl32 medic som jeg bruker tii high/max sec missions. Ålreit spill i perioder.

 

Zarillas: du kan kun gå pvp eller pve missions. Riktignok finnes det solo pve missions. Det er ingen "roaming" områder, men jeg tror det muligens skal komme etterhvert i AvA-delen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Global Agenda er et action fylt MMO som ikke har noen subscription fee, du trenger bare å kjøpe spillet en gang for å spille det så lenge du vil. Spillet er som en miks av Unreal Tournament og Team Fortress med en RPG oppå der igjen. GA handler for det mest om PvP, det er PvE i spillet, men hoved fokuset er på lag basert PvP.

 

Det er 4 forskjellige klasser i spillet: Assault (tank), Recon (rogue), Medic (healer) og Robotic (engineer). De har alle forskjellige våpen og ferdigheter, og alle har vær sin rolle å fylle i laget.

 

I PvP har man 5 forskjellige spiller modus, disse er: Control, Breach, Demolition, Payload og Scramble. De fleste går ut på å ta eller holde forskjellige kontrol punkt fra fienden.

 

Det er 50 leveler i spillet. Selv om det har levels så hindrer ikke det deg på level 5 med basic gear i å drepe en level 50 karakter med epic gear. Level å gear har litt å si, men dette er ett skill basert spill. Fra level 6 og opp til 30 får du ett skill point annen vær level som du bruker på et skill tree ala "WoWs Talants". Fra level 30-50 er det eneste nye du får cosmetic og en del epic gear.

 

End game i dette spillet er en spiller modus som heter AvA (Alliance versus Alliance), også kalt Conquest, jeg har lagt til en video lenger ned som forklarer hva dette går ut på.

 

Her er en Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=Yp9OOqL-xq8

 

Her er en fan made video fra spillet som viser litt gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=Kg2p4CDenQY

 

Her er en video som viser game moduset AvA.

http://www.youtube.com/watch?v=og1M4mcjnhY

 

Spillet kan kjøpes via steam: http://store.steampowered.com/app/17020/

Her er en link til den offisielle siden deres: http://www.globalagendagame.com/

 

Global Agenda er nå på 33% tilbud på steam i forbindelse med at spillet nylig droppet subscription fees. Dette tilbudet har vart en stund nå, så det nærmer seg vel slutten.

 

Personelig synes jeg spillet er drit fett, men den Europeiske befolkningen er litt for lav. Hi-rez Studios (som er designerne av spillet) har sagt at de skal begynne med sterkere markedsføring i Europa etter neste store patch som kommer nå i sommer en gang. Det er litt derfor jeg lager denne tråden, i håp om å få inn noen flere norske spillere. De fleste som spiller i Europa queuer in-game i Nord Amerika fordi det er mye kortere vente tid. Problemet mitt er bare at i Nord Amerika har jeg 200ms å kan ikke egentlig spille noe effektivt.

Endret av psychotim
Lenke til kommentar

Forandret litt på emnetittelen så at tråden blir litt mer oversiktlig og ikke bryter med 3 ords regelen.

 

Kjekt å passe på at Emnetittelen er beskrivende for innholdet i tråden, om du føler at forandringen ikke gjennspeiler innholdet så er det bare å forandre til en bedre emnetittel på minst 3 ord :)

 

 

Global Agenda så faktisk litt spennende ut, så må nesten ta en titt selv ;)

Lenke til kommentar

Forandret litt på emnetittelen så at tråden blir litt mer oversiktlig og ikke bryter med 3 ords regelen.

 

Kjekt å passe på at Emnetittelen er beskrivende for innholdet i tråden, om du føler at forandringen ikke gjennspeiler innholdet så er det bare å forandre til en bedre emnetittel på minst 3 ord :)

 

 

Global Agenda så faktisk litt spennende ut, så må nesten ta en titt selv ;)

Helt greit d, hadde helt glemt 3 ords regelen.

 

Jeg la til en ny video å en liten beskrivelse av spiller moduset AvA som er en stor del av end game i spillet. Selv har jeg ikke kommet til det enda så jeg kan ikke si mye om det, men det ser spennede ut.

Lenke til kommentar

Søkte før jeg lagde tråden å fant ikke noe. Så bare igjennom første side der søkemotoren bare fant andre Global ting, så jeg lagde denne. Unnskyld meg om det allerede finnes en tråd får spillet. Men den tråden er så skjult, eller søkemotoren er så dårlig at jeg ikke kunne finne den.

 

Edit: Fant tråden din med å søke "Global Agenda" isteadet for Global Agenda.

Endret av psychotim
Lenke til kommentar

haha. jeg var sykt overtrøtt igår og ikke helt med. såg ikke da at dette var den tråden jeg selv startet for lenge lenge siden som er den eneste Global Agenda tråden her på forumet XD

 

Brannfakkelen er i alle fall kastet over til dine hender nå siden du faktisk etterlyste dette, så jeg forventer du greier å sammarbeide fint med pscychotim for å holde liv i tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag fra klokken 14:30 til 21:00 GMT vil serveren være nede for oppdatering med den nyeste patchen.

 

Sandstorm phase 2

 

Andre delen av eksapansjons pakken Sandstorm blir sluppet ut på live serveren i dag. Den inkluderer blant annet PvE raids, open world, ny crafting og mye mer. Den er gratis for alle som kjøper Global Agenda.

 

Her er en film snutt som inkluderer litt Sandstorm greier.

http://www.youtube.com/watch?v=3OHazBrje-A&feature=player_embedded

 

Her er en dev blog om raids.

http://www.youtube.com/watch?v=TbwbVqRjEcY&feature=player_embedded

Endret av psychotim
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Patch 1.37 er under patching nå. Denne patchen har en stor feature for oss Europeere. Den lar oss queue opp for både NA og EU samtidig, dette vil for håpentligvis gjøre at vi kan spille Mercenary i EU med god ping. Den har selfølgelig også mange andre features, men jeg føler dette var stort. Jeg har siden jeg begynte å spille det hadt problemer med ping, men dette løser mine problemer.

 

Jeg heter Fendora in-game om det er noen som vil finne på noe eller lurer på noe.

Endret av psychotim
Lenke til kommentar

Testet spillet engang for lenge siden, da trialen kom ut. Kom et par levler opp med en medic men ble ikke helt frelst og la det fra meg før jeg traff level taket for trail.

 

Men siste tiden har wow blitt forferdelig gammelt og jeg begynte å se etter noe annet. Tenkte på å prøve GA igjen men skjedde aldri. Fikk det APB "konkurs" tilbudet på en mail så tenke jeg skulle prøve. Det ble jo temmlig billig og det er jo gratis etter du har kjøpt.

Så jeg logget inn på trail kontoen min og prøvde mer. Kjøpte spillet ca 2 min etter jeg ble level 12. level taket for trail. Og rekurtere nå de venner jeg får til.

 

Har kommet med til level 20 med medicen og koser meg.

PVE instancene er faktisk utfordrende. Kanskje ikke så mye de først 18 levelene men når jeg kom på medium security så ble ting for verre.

Du dør jo så stygg for i det spillet her om du ikke følger med. Samtidig som du kan overleve de fleste ting om du bare følger med.

 

Viser seg å ha blitt et knall godt spill det her. Koser meg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...