Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs


Tronuk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har ikke optisk nei, men den har to lydutganger for headset.. pluss 1 for mikrofon

Den har to utganger for headset ? Dvs tre totalt med mic? Glimrende, da funker 5.1 headsetet også i tilfelle.

 

Dette er jo helt latterlig ..

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=ASUS&filter=PRICE.7500-10000.

Jeg fatter ikke at den koster 8k når jeg tittet på pcer til 11k som har verre skjermkort, håper dem får det inn på lager før TG ellers er jeg stuck med xbox only på TG.

 

Noen som vet om cpu kan cloakes littegranne up as well?

 

Så 1333mhz på ramma har ikke så mye å si for gaming ? Hva med 5400 rpm hardisk vs 7200rpm?

Endret av Duki
Lenke til kommentar

Ai ai ai, der snakker vi .. var fryktelig lite info om den, men så bra ut på papiret, ser ut til at jeg må vente mindre på den så da ble plutselig den høyaktuell. :)

 

Vet du noe mer om den?

 

Edit : Jeg driver å googler mer om den nå, det er knapt til å tro dette her. :O

 

http://eu.msi.com/index.php?func=newsdesc&news_no=968

 

Har hørt lite om den amoentio.no, men åssen er dem? Ellers har jeg endelig funnet pcen min ser det ut som.

Endret av Duki
Lenke til kommentar

Knurrebusk, jeg liker deg. :) <3

 

Øhh, litt overkill med såkaldt 5.1 sound på en bærbar, håper ikke det får prisen altforhøyt opp, vet du hvor mye den 15"tommern koster i forhold?

 

Går vel for 17" da den har et bedre skjermkort og ja, litt større skjerm, jeg kan krysse fingrene og håpe at dem får dette inn på lager før TG, ellers tar jeg med xboxen til TG.

Lenke til kommentar

YEEES, etter å både ha bestilt så avbestilt fra multicom til 14k samt den asus pcen til 8k så har jeg nå bestilt denne MSI, virker genial i forhold til prisen, endte opp med 17"tommern da jeg vil ha best mulig sjermkort til den prisen, ellers er de to pcene like slik som jeg så det.

 

Null bruk for jalla 5.1 greiene da jeg har headset til 1100 kr som funker. Så håper den kommer på lager snart.

 

Knurrebusk : Kan mekke et emne når jeg får den i posten tenker jeg, men slik jeg forsto fra dems egen infoside så støtter den 7.1 :

 

http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=135&cat2_no=271&prod_no=1999

Endret av Duki
Lenke til kommentar

Må... ha... !

 

Og helst i går! Har tittet litt rundt for å prøve å finne en butikk som har den inne, men no luck. Tenkte å ringe Komplett i morgen for å høre om det kommer noen inn snart, men inntil da; er det noen som har tips eller info om hvor man muligens kan finne en? Om det er X77 eller N71 spiller forsåvidt liten rolle, bare det blir mulig å bestille den raskt :)

 

P.S. Titusen takk til alle som har postet info om pc'en! :new_woot: Skal kose meg med reviews litt senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...