Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs


Tronuk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=39378&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid

 

Kanskje man burde kjent noen som tilfeldigvis skulle til danmark en tur, så kunne man spart ca 500kr og fått 1tb disk på samme pc, Expert Skagen anyone? :)

 

Sjekket rundt på svenske sjapper og, men fant svært lite fornuftig der, ganske høye priser, ellers hadde jo en liten harrytur vært helt greit.

 

Ser de har fått den inn på amentio og nå, men en hundrelapp dyrere enn komplett sin.

 

Amentio Link

Endret av seaweed
Lenke til kommentar

Jeg bestilte den fra komplett, noe jeg hadde gjort selv om den skulle kosta 500 mer.

Komplett er helt suverene på garanti, reklamasjon og support, noe de har vært helt siden jeg begynte å handle der for en 10 år siden.

 

Komplett er bra de, men hadde vært veldig fett med en 1tb disk i den laptoppen.

 

Det er to 500GB disker i de modellene som har 1Tb lagringsplass. Med litt økt strømforbruk som resultat.

Lenke til kommentar

Har i utgangspunktet bestilt en g73jh. Det tar jo flere uker (midten av mars eller i april) før den kommer inn.

 

Vurderer denne maskinen bare med i7 og 1tb disk.

 

Verdt forskjellen på 3000,- ? Ta tenker jeg i forhold til spilling spesielt.

 

Er jo kjekt med 1tb disk og en quad cpu.

 

Den kan jeg jo hente i morra for 11000,- på komplett :)

Lenke til kommentar

Noen som har testa Mass Effect 2 på denne maskinen?

trenger en laptop, men ville vente til neste år når diablo 3 kommer, men siden man trenger ikke en veldig heftig PC til blizzard spill så burde nok den funke bra neste år også.

 

Denne kommer ikke til og bli brukt til FPS spill, bare RPG tipper jeg.

Har testa Mass Effect 2 med høyeste oppløsning og full grafikk. Alt går flytende! Bra spill forresten.

Lenke til kommentar

Noen som har testa Mass Effect 2 på denne maskinen?

trenger en laptop, men ville vente til neste år når diablo 3 kommer, men siden man trenger ikke en veldig heftig PC til blizzard spill så burde nok den funke bra neste år også.

 

Denne kommer ikke til og bli brukt til FPS spill, bare RPG tipper jeg.

Har testa Mass Effect 2 med høyeste oppløsning og full grafikk. Alt går flytende! Bra spill forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...