Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs


Tronuk

Anbefalte innlegg

Høres bra ut det :-) Er det forskjell på varmeutvikling og støy mellom x77 og n61 med tanke på størrelse? Har hørt at 17" som regel er bedre der, men er det sånn på de to?

 

Høres bra ut det :-) Er det forskjell på varmeutvikling og støy mellom x77 og n61 med tanke på størrelse? Har hørt at 17" som regel er bedre der, men er det sånn på de to? Poster du når du får testa andre spill, kulo? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan gjerne poste om flere spill, men tror denne maskinen takler alt på høyt nivå. Ikke nødvendigvis maks, men nok til å få en perfekt spillopplevelse. Har også en Dell studio xps (16") som koster minst det dobbelte og der går viften på fullt hele tiden når jeg spiller NTW. Asusen (17") derimot er stille og blir ikke varm. Om det har noe med størrelsen å gjøre aner jeg ikke.

 

Har du 8000 som du vil bruke på en ny bærbar pc som du ønsker å spille de nyeste spillene på, er dette maskinen for deg.

Lenke til kommentar

N71ja er et utrolig fristende alternativ ;) Men budsjettet mitt blir litt for tøyd da, ettersom jeg hadde lagt lista til 9 store :/ Vet heller ikke om en TB er nødvendig, og blueray er noe jeg ikke har særlig interesse for... Så det blir vell n61ja på meg, viss jeg ikke hører noe minus på lyd og varme på den i forhold til x77 :D

Lenke til kommentar

noen her som har testet dette spillet på battlefield bad company 2 ?

 

har veldig lust på dette spillet og trenger en pc som kan runne dette :) håper noen har svar

 

Jeg spiller BC2 på laptoppen. Utrolig nok kjører det faktisk i stor grad både smooth og smertefritt.

Endret av calimariae
Lenke til kommentar

noen her som har testet dette spillet på battlefield bad company 2 ?

 

har veldig lust på dette spillet og trenger en pc som kan runne dette :) håper noen har svar

 

Jeg har en x77JQ som jeg kjøpte av Darapa her i denne tråden. Da fikk jeg med BC2 på kjøpet. Syns det flyter knallbra med alt på fullt.

Lenke til kommentar

Har noen av dere med x77jq hørt noe til høyfrekvent pipelyd fra maskinen? Jeg har en n71ja er pipelyden er der av og til. Samme problem som for Packard Bell maskinen som har en annen tråd her.

 

Jeg har X77ja (samme som n71ja), og har aldri høyfrekvent lyd med mindre jeg har tilkoblet min eksterne logitch mx518 mus, da kan jeg høre en svak lyd om jeg legger øret nedtil. Bruker jeg usb 3.0 porten er det ingen lyd.

 

Sett om det kan være noe slik? Dvs eksternt utstyr tilkoblet USB.

Lenke til kommentar

Jeg har også en Logitech MX mus. Koblet den fra. Ingen lyd:-)

USB 3.0 port fungerer fint. Har en annen Logitech mus også. Samme med den.

 

En Dell og Microsoft mus ga litt mindre lyd og ingen lyd fra 3.0.

Merkelig at det skal være slik. Hvis man legger øret inntil i det man kobler til eller fra hører man en lyd. Den blir værende eller helt borte avhengig av hvilken tilkobling/mus man bruker.

Lenke til kommentar

Har noen av dere med x77jq hørt noe til høyfrekvent pipelyd fra maskinen? Jeg har en n71ja er pipelyden er der av og til. Samme problem som for Packard Bell maskinen som har en annen tråd her.

 

Jupp, jeg har en høyfrekvent lyd innimellom. Virker som den kommer når hardiskene jobber. Vet ikke om det er bare den ene eller begge diskene som piper. Vurderer å putte inn en SSD istedenfor C&D-disken for å se om det hjelper.

Har ikke tenkt på at det kan være muselyd så det skal sjekkes omgående :)

Endret av karmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...