Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Victoria minner meg litt om charla fra den amerikanske versjonen(første sesong). Hun vant faktisk også.men ville ikke dele penger med partneren sin.

 

I en finale tviler jeg ikke på at Vic hadde tatt pengene selv :)

For å vinne finalen må man jo faktisk få noen stemmer, og det får hun garantert ikke mtp. at det er de andre deltakerne som stemmer. :p

Lenke til kommentar

Victoria minner meg litt om charla fra den amerikanske versjonen(første sesong). Hun vant faktisk også.men ville ikke dele penger med partneren sin.

 

I en finale tviler jeg ikke på at Vic hadde tatt pengene selv :)

For å vinne finalen må man jo faktisk få noen stemmer, og det får hun garantert ikke mtp. at det er de andre deltakerne som stemmer. :p

 

Men så kan det hende at det kommer tvist hvor de må bytte partner f.eks la os si at hu kommer med en som er godt likt, f.eks Emil. mens f.eks Caroline kommer sammens med Jon. Da er det ingen tvil om at de vil stemme på emil & vic. Da stemmer den ikke på vic men på emil.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Victoria minner meg litt om charla fra den amerikanske versjonen(første sesong). Hun vant faktisk også.men ville ikke dele penger med partneren sin.

 

I en finale tviler jeg ikke på at Vic hadde tatt pengene selv :)

For å vinne finalen må man jo faktisk få noen stemmer, og det får hun garantert ikke mtp. at det er de andre deltakerne som stemmer. :p

 

Men så kan det hende at det kommer tvist hvor de må bytte partner f.eks la os si at hu kommer med en som er godt likt, f.eks Emil. mens f.eks Caroline kommer sammens med Jon. Da er det ingen tvil om at de vil stemme på emil & vic. Da stemmer den ikke på vic men på emil.

 

Det var jo nesten sånn forrige sesong. Petter Pilgaard, sto med en nesten helt ny jente, og de vant, ikke fordi de stemte på hu nye jenta, men fordi de stemte på Petter.

Lenke til kommentar

Fullstendig uenig. Hun har ikke spilt spillet på en riktig måte. Se på fjorårets vinner, Petter. Jo, han snakket til tider taktikk, men han hadde en god tone med alle deltakerne. Han dolket aldri de han var venn med. Faktisk var han så godt likt, at da Margrethe valgte å stemme ut Petter, så sto André opp og valgte å gå i stedet for Petter. Tror du virkelig, noen hadde gjort det samme for Victoria?

 

Victoria kommer seg kanskje til finalen på denne måten, men hun kommer aldri til å vinne. Ingen kommer til å støtte henne i finalen. Etter min mening er det Carl eller Emil (kanskje Niklas) som kommer til å vinne. Paradoksalt nok, de to (tre) guttene som har snakket minst taktikk. Men, det er kanskje det som er oppskriften til å vinne PH.

 

Andrè ble direkte presset til å ofre seg selv for Petter.

 

Om Victoria står med en godt likt gutt i finalen har hun en god sjans for å vinne.

Lenke til kommentar

Uenig med deg Vycan: Ingen ba André om å ofre seg selv for Petter. Han gjorde det frivillig. Det som var litt sært er at TV3 lot det skje, (Petter var trolig produsentenes favoritt).

 

Etter det Victoria gjorde mot Karoline, Stian og Petter, har ført til at hun automatisk har mistet 3 stemmer. uansett hvem hun står med i finalen, vil ingen ønske at hun skal få sjansen på å vinne så mye penger. Husk også, at mot slutten skal det seirende paret bestå troskapstest. Hvem komer til å stole på Victoria? Nei, jeg tviler sterkt på at hun vinner.

Lenke til kommentar

så hvis du kjente den ene partneren, så ville du ikke stemt h*n frem tilltross for at h*n hadde vic som partner?

"sorry men du har vic som partner, da kunne jeg ikke stemme deg"

angående troskapstest. hvordan kan du være så sikker på at finalen vil være det samme somden forige

Lenke til kommentar

Uenig med deg Vycan: Ingen ba André om å ofre seg selv for Petter. Han gjorde det frivillig. Det som var litt sært er at TV3 lot det skje, (Petter var trolig produsentenes favoritt).

 

Om jeg husker rett, spurte Triana Andrè om han ville ofre seg selv for Petter.

 

Petter likte Victoria kjempegodt da han gikk ut, jeg tror gjerne hun får stemmen hans i en eventuell finale.

Lenke til kommentar

Nope. Margrethe valgte Petter som den som skulle ut samtidig som henne. Da sto André opp og sa at dette blir feil, fordi han mente at Petter fortjente en plass i finalen mer enn ham selv. Petter hadde vært der fra starten, hadde laget bra stemning i gruppen, og hadde blitt god venn med alle sammen. Da spurte Triana om André var sikker på dette, noe André repliserte med et sikkert ja som svar. Triana ba aldri Andre om å trekke seg ut, André tok dette valget helt på egenhånd. Hva mer som skjedde i kulissene, altså det de ikke viste på skjermen, vet jeg ikke....

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Jeg mente også å huske at Andre ble spurt om han ville ofre seg for Petter, og fant en liten artikkel som ser ut til å bekrefte det.

 

"6. Andre ofrer seg for Petter

Listens ferskeste punkt fikk vi se i går, der gjengen skulle bestemme om det var Margrethe eller André som skulle reise hjem. Etter utvilsomt press fra Petter, ble det Margrethe som trakk det korteste strået. Men i sann Paradise-ånd fikk hun den perfekte sjansen for hevn da Triana fortalte at hun kunne velge seg ut en gutt som ville gå med ned i dragsuget. Margrethe valgte Petter, og storfavoritten var dermed ute av spillet.

 

Både Lene, William og Andre uttrykte stor skuffelse over at Petter måtte gå, men i nok en tvist spurte Triana dermed om André kunne tenke seg og ofre seg for Petter. André som ikke akkurat har stått fram som en hvit ridder tidligere i spillet, svarer overraskende kjapt ja på spørsmålet, og vips er Petter inne varmen igjen. "

 

http://www.side2.no/tv/article2622589.ece

Lenke til kommentar

angående troskapstest. hvordan kan du være så sikker på at finalen vil være det samme somden forige

For det er slik PH avsluttes. Bare se de danske finalene, de amerikanske finalene og den forrige norske finalen. Det er slik det fungerer, ganske sikker på at de kjører samme konsept i år.

 

Gikk det ikke rykter om at han fikk betalt for å si ja egentlig eller ble det tilbudt i samme slengen?

Det går rykter om masse rart angående PH, skal jeg si deg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle folka digger Torbjørn så fælt. Han sier jo aldri noe morsomt (for de som forstår hva han sier da, er i hvertfall uforståelig for meg) og han finner aldri på noe sprell som Carl og Emil f.eks. Han ser jo litt ut som om han er stein hele tiden.

Hva er det som er så spesielt med Torbjørn da? At alle jentene liker han fordi han er mørkhudet? Han er bare retard uten å være morsom i hele tatt. Hører jo når han snakker at her ligger det ikke særlig mye bak ordene.

 

 

 

 

 

 

 

Gikk det ikke rykter om at han fikk betalt for å si ja egentlig eller ble det tilbudt i samme slengen?

Skal ikke forundre meg, skjer jo mye som ikke tåler dagens lys i kulissene der. Gah, fikk flashback av den postede linken her. Drittkjerringa Lene var ikke noe pent gjensyn.

Lenke til kommentar

For det er slik PH avsluttes. Bare se de danske finalene, de amerikanske finalene og den forrige norske finalen. Det er slik det fungerer, ganske sikker på at de kjører samme konsept i år.

 

Amerikanske finalene? Kan ikke huske at man holdt ei objekt i første sesong av den amerikanske versjonen.

 

 

Det sto mellom keith/tara og charla/dave. men så kom det en tvist hvor de måtte bytte partner. keith(godt likt)/charla(dama som var hatet av alle) fikk flest stemmer. deretter så fikk de et valg hvor de kunne dele premien med sine gamle partnere.

 

Bra latias, BRA! Ser at du har fulgt med?

 

edit: I sesong to så var det bare en som vant, zack. han fikk da valget om å dele premien med to andre. noe han gjorde

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...