Gå til innhold

Netcom lurer gamle kontantkort kunder!


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det kommer grunnet mitt innlegg eller fordi jeg har gått over til ludo, men slikt service setter jeg pris på, bra Netcom.

 

Dette er sånn alle operatørene driver; mister de deg som kunde, vil de på død og liv prøve det meste for å få deg tilbake ;)

Det fant jeg ut i dag. De ringte meg plutselig. Men den hyggelige operatøren forstod fort at han ikke hadde mye å hente på tilbudet til Ludo, så det ble en sjapp samtale : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den var litt drøy.

Men telenor gjør noe av det samme. De lager nytt kontantkort, med et annet navn og bedre priser, og hvis kundene ikke følger med selv og får det endret over til det nye betaler de mye mer enn de behøver.

Telenorkunder mad gamle kontantkorttyper får opplyst om dette hver gang de ringer kontofonen for å fylle. Jeg har jobbet et år i Telekiosken, og tro meg, jeg har fylt KK for mang en gammel dame der. Man skal være bra ignorant for ikke å få prisendringen med seg.

 

edit: dette gjelder Telenor altså, jeg aner ikke hvordan Netcom opererer. Uansett finnes det nok drøssevis med billigere alternativer enn begge disse :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Sender bare sms for å sjekke saldo jeg, oppdaget først for noen dager siden at mitt Djuice kontantkortabonemang var utgått.

 

Tenkte jeg skulle ordne meg det nye kontantkortabonemange dems, siden det er en god del billigere, men det støtter tydeligvis ikke fri familie, så får være shit det samma.

 

Vil abonemanget forsvinne etterhvært siden det er utgått?

Lenke til kommentar
Sender bare sms for å sjekke saldo jeg, oppdaget først for noen dager siden at mitt Djuice kontantkortabonemang var utgått.

 

Tenkte jeg skulle ordne meg det nye kontantkortabonemange dems, siden det er en god del billigere, men det støtter tydeligvis ikke fri familie, så får være shit det samma.

 

Vil abonemanget forsvinne etterhvært siden det er utgått?

 

Om de vil forsvinne tar det i såfall lang tid. Har kommet over mange rimgelig gamle abonnementer på jobben. Når det kommer til frifamilie hos djuice går det på at djuice generelt begynner å skille seg fra Telenor. De har fått egne simkort til og med.

Lenke til kommentar
Sender bare sms for å sjekke saldo jeg, oppdaget først for noen dager siden at mitt Djuice kontantkortabonemang var utgått.

 

Tenkte jeg skulle ordne meg det nye kontantkortabonemange dems, siden det er en god del billigere, men det støtter tydeligvis ikke fri familie, så får være shit det samma.

 

Vil abonemanget forsvinne etterhvært siden det er utgått?

Ja, siden jeg jobbet i bransjen har Telenor tydeligvis byttet ut alle djuice-abonnementene og skilt dem ut fra Fri Familie. Abonnementene forsvinner ikke får du selv gjør endringer på dem (nytt simkort, endrer tilleggstjenester etc).

 

Uansett, her er kontantkort som støttes av Fri Familie: http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnement/kontantkort/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...