Gå til innhold

GTA-episoder slipper fri (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Håper absolutt ikke det er slutt på eksklusive titler. Alle eksklusive titler som bli spesiallagd for én konsoll har en tendens til å bli mye bedre enn om man skal lage til alle 3 plattformer. Men det går fint for meg at alle spill utviklet av tredjeparts utviklere blir multi. Men jeg vil fortsatt ha Naughty Dog og Insomniac Games (f.eks.) til kun PS3.

 

Ekslusivitet er en svulst på spillmarkedet, og gir liten mening. Hadde de brukt tilsvarende ressurer på mulitplattform så hadde de vært like bra, de ekslusive titlene du tenker på. I tilegg bugner det av topptitler som ikke er ekslusive.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott. Har GTA4 til PS3, men hadde tenkt å kjøpe det til Xbox360 også, slik jeg kunne spille disse episodene. Nå slipper jeg dette! :thumbup:

 

Du trenger da ikke GTA4 for å spille episodene. De er på en egen disc og har vært det siden Gay Tony kom ut. Du kan få det for under 200kr på 360 hvis du leter litt.

Lenke til kommentar
Håper absolutt ikke det er slutt på eksklusive titler. Alle eksklusive titler som bli spesiallagd for én konsoll har en tendens til å bli mye bedre enn om man skal lage til alle 3 plattformer. Men det går fint for meg at alle spill utviklet av tredjeparts utviklere blir multi. Men jeg vil fortsatt ha Naughty Dog og Insomniac Games (f.eks.) til kun PS3.

Dette er både sant og usant. Sant med tanke på at grafikken kan være bedre på eksklusiver, siden grafikken i multiplattformspill må være tilnærmet lik på begge plattformene(PS3 og 360, Wii er utenfor denne diskusjonen), noe som gjør det vanskelig å få grafikken optimal. Usant fordi eksklusive titler ikke har like stort marked, og derfor ender de gjerne opp med mindre budsjett. Særlig hvis det er 3.partsutviklere vil nok budsjettes kuttes ned, og blir det for stort går spillet multiplat. Unntaket er MGS4.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar
du er litt sen ute Pop :) Brukte å være veldig mange online i starten. GTAIV er et godt eksempel på spill som ikke holder populariteten på onlinedelen oppe over tid.

Heh, merket det ja. Husker du forresten hvilken mode som var mest populær i multiplayer?

Får satse på det tar seg litt opp igjen med tilleggspakkene.

Lenke til kommentar
du er litt sen ute Pop :) Brukte å være veldig mange online i starten. GTAIV er et godt eksempel på spill som ikke holder populariteten på onlinedelen oppe over tid.

Heh, merket det ja. Husker du forresten hvilken mode som var mest populær i multiplayer?

Får satse på det tar seg litt opp igjen med tilleggspakkene.

Tror nok det tar seg litt opp nå med tilegspakkene ja. Jeg spilte mye deathmatch, stor pågang der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...