Gå til innhold

Academy Awards 2010


spankpos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som mener det. Skal bli artig å se hvilken uttelling den får. Slumdog mener jeg var overhypet i fjor og den rasket jo med seg alt.

Jojo, men Slumdog Millionaire var jo mye bedre enn Avatar. Avatar var forutsigbar og skuffende. Syns den fortjener én Oscar på det meste. Inglourious Basterds, The Hurt Locker og District 9 er jo klart bedre. Ikke at jeg tror at District 9 har en sjanse dog.

 

Avatar fortjener kanskje ikke seieren, men det er absolut en bra film. Back to the TV.

Er jo en bra film, men ikke på top 5 blant de nominerte.

Endret av Engberg
Lenke til kommentar

Ikke helt enig der Engberg, men det er jo slik det skal være.

Er min mening, men føler at jeg har rett. :D

 

De hadde en counter som talte ned fra 26 minutter for litt siden, i alle fall.

IMDb's countdown er også over, lurer på om det har begynt.

Endret av Engberg
Lenke til kommentar

Jeg mener at Avatar fortjener Oscar for beste film, jeg... Filmen som helhet og produkt er jo helt insane!

 

Avatar har en helhet som ingen av de andre er i nærheten av. Typisk Cameron.. Hvis du deler opp filmene hans i enheter, er det mye å kritisere, men det er en ekstrem x-faktor på hele greia.

Lenke til kommentar

Jeg mener at Avatar fortjener Oscar for beste film, jeg... Filmen som helhet og produkt er jo helt insane!

 

Avatar har en helhet som ingen av de andre er i nærheten av. Typisk Cameron.. Hvis du deler opp filmene hans i enheter, er det mye å kritisere, men det er en ekstrem x-faktor på hele greia.

Er Cameron-fan selv, men mener Avatar er altfor hypet opp. Flere av de andre nominerte er rett og slett bedre. Og Oscar skal jo ikke deles ut etter resten av filmene han har laget, det er filmen som er nominert som blir vurdert.

Endret av Engberg
Lenke til kommentar

Men med Avatar kommer alle kvalitetene hans frem i samme film.

 

Er ikke helt enig med meg selv her.. Actionscenene er ikke like geniale som i f.eks T2. Tammere liksom, ikke like mange gode ideer.

T2 utklasserer Avatar. Plottet i Avatar er forutsigbart, jeg visste delvis hva som ville skje store deler av filmen, og det eneste som imponerte meg da jeg satt i salen var 3D-effektene. Selvom 3D-effektene til tider var veldig irriterende, ville jeg se på noe i bakgrunnen fikk jeg aldri fokus, fikk vondt i hodet etterpå.

 

Uff, den streamen til AP var tydeligvis bare av "red carpet" -_-

Viser ikke NRK på nrk.no?

Endret av Engberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...