Gå til innhold

Ny ROM for HTC-Magic


Benoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skriver jeg for eksempel navnet til faren min, dukker mobilnummer, hjemnummer og epostadresse opp. Er det dette du mener?

 

edit: (kanskje) nevermind, jeg bruker Hero.

 

Niks, samme navn og samme nummer dukker opp.

 

Navn1

-nummer1

Navn2

-nummer2

Navn1

-nummer1

Navn2

-nummer2

 

Slik som dette, og navnene vil også dukke opp selv om det ikke ligger noen inne på telefonen. Men da vil det ikke vises navn på meldinger eller hvem som har ringt osv..

Endret av Ortmalaria
Lenke til kommentar
Noen andre som får "Feil[170]:USB-TILKOBLINGSFEIL"?

 

Ber meg kontrollerende følgende:

1.Androidtelefonen er koblet til USB-kabelen.

2.USB-kabelen er koblet til PCen.

 

 

Og ja jeg har gjort begge god damnit.... Kjører Windows 7 64-bit, har prøvd å restarte og laste filen ned på nytt. Så fram til denne oppdateringen men nei da...

Er det når du skal kjøre HTC-sync du får denne feilmeldingen? Kjører du siste versjon av HTC-sync? (2.0.18)

 

Får det når jeg skal prøve å oppgradere til sense.

Forstår det slik at du har etablert kontakt mellom telefon og PC vha HTC-sync, og får feilmelding når du starter oppgraderingsprosessen?

 

Ordnet problemet ved å heller bruke en annen pc jeg har med windows vista 32-bit! Da gikk det helt smertefritt....

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med at kontaktene er duplisert når man skriver inn i "til" feltet på meldinger? Eventuelt noen som veit om en løsning på dette?

Har samme problem som deg, får opp google og sim-kontakt + eventuelt e-mail, utrolig irriterende. Har søkt litt rundt på det og har ikke funnet ennå hittil en løsning på det, på den game Donut rom-en så var det jo mulig å velge hvilke kontakter man ville se; bare tlf-nummer, e-mail osv, men denne løsningen forsvant når man oppgraderer til sense.

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar

Greit at dette kanskje ikke er for hvermannsen, men come on. Jeg ser at noen har vært heldige å fått alt til å fungere, jeg var ikke en av de.

 

Først måtte jeg manipulere driveren til "My HTC" utgaven (versjon 2 ett eller annet). Deretter fikk mobilen kontakt med HTC Sync.

 

Når jeg prøvde å kjøre oppgraderingen så endret PCen driver til noe den kallte HTC Bootloader. Jeg fikk da tilkoblingsfeil (171 hvis jeg ikke husker feil).

 

Det jeg måtte gjøre er at når PCen endret driver til HTC Bootloader, måtte jeg manuelt manipulere driveren tilbake til My HTC mens oppdateringsprogrammet ventet på denne bootloadergreia. Da gikk alt som smooth :D

Lenke til kommentar
Jeg får problem med å styre Brightness med widgets eller Locale, skjermen blinker og går tilbake til siste innstilling fra setupen til tlf.

 

Sykt irriterende, det tar jo en evighet å rote seg inn i menyen hver gang jeg vil regulere lysstyrken.

 

Noen som har en løsning så settes det umåtelig stor pris på hjelp!

Noen andre som har problemer med å styre lysstyrken på skjermen via app/widget? Hadde satt pris på hjelp.

 

Kommer også varsel toner fra telefonen i tide og utide uten at jeg har fått noe melding om noe som helst. Noen andre?

Lenke til kommentar
Greit at dette kanskje ikke er for hvermannsen, men come on. Jeg ser at noen har vært heldige å fått alt til å fungere, jeg var ikke en av de.

 

Først måtte jeg manipulere driveren til "My HTC" utgaven (versjon 2 ett eller annet). Deretter fikk mobilen kontakt med HTC Sync.

 

Når jeg prøvde å kjøre oppgraderingen så endret PCen driver til noe den kallte HTC Bootloader. Jeg fikk da tilkoblingsfeil (171 hvis jeg ikke husker feil).

 

Det jeg måtte gjøre er at når PCen endret driver til HTC Bootloader, måtte jeg manuelt manipulere driveren tilbake til My HTC mens oppdateringsprogrammet ventet på denne bootloadergreia. Da gikk alt som smooth :D

Takk for hjelpen :). Dette virka! Selv om Win 7 ga beskjed om at den ville restarte for å få fiksa driveren skikkelig, så oppdaga htc-sync plutselig telefonen min.

 

Now. How to run sense. *teste*

Lenke til kommentar
Kommer også varsel toner fra telefonen i tide og utide uten at jeg har fått noe melding om noe som helst. Noen andre?

 

Dette kan være fordi det i denne ROMen er en innstilling som gjør at du kan få varselstone når du går over i Roaming-nettverk og har på datatrafikk...

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med at kontaktene er duplisert når man skriver inn i "til" feltet på meldinger? Eventuelt noen som veit om en løsning på dette?

Har samme problem som deg, får opp google og sim-kontakt + eventuelt e-mail, utrolig irriterende. Har søkt litt rundt på det og har ikke funnet ennå hittil en løsning på det, på den game Donut rom-en så var det jo mulig å velge hvilke kontakter man ville se; bare tlf-nummer, e-mail osv, men denne løsningen forsvant når man oppgraderer til sense.

 

Det er litt pain. Virker ikke som det er mulig..

Lenke til kommentar
Kommer også varsel toner fra telefonen i tide og utide uten at jeg har fått noe melding om noe som helst. Noen andre?
Takk for svar!

 

Dette kan være fordi det i denne ROMen er en innstilling som gjør at du kan få varselstone når du går over i Roaming-nettverk og har på datatrafikk...

Jeg har OneCall så den er jo i Roaming-nettverk hele tiden. Den advarselen kommer vel kun en gang ved oppstart?

 

Det er bare 1-3 varslinger om dagen, har skiftet tone for melding og e-post så nå er jeg sikker på at det er systemmeldinger, men forstår ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med at kontaktene er duplisert når man skriver inn i "til" feltet på meldinger? Eventuelt noen som veit om en løsning på dette?

Har samme problem som deg, får opp google og sim-kontakt + eventuelt e-mail, utrolig irriterende. Har søkt litt rundt på det og har ikke funnet ennå hittil en løsning på det, på den game Donut rom-en så var det jo mulig å velge hvilke kontakter man ville se; bare tlf-nummer, e-mail osv, men denne løsningen forsvant når man oppgraderer til sense.

 

Har funnet ut av det, hvis du ikke vil ha google contacts på telefonen skru av automatisk sync for kontaktene. Og eventuelt slett de du ikke trenger. Overfør alle nummer fra SIM til telefon, slett SIM kontaktene og start telefonen på nytt. Du skal nå kun se de kontaktene som ligger på telefonen. Du kan også kopiere over til SIM igjen uten at de skal dukke opp, litt usikker på om de vil gjøre det hvis du starter telefonen på nytt men :p

Lenke til kommentar
Kommer også varsel toner fra telefonen i tide og utide uten at jeg har fått noe melding om noe som helst. Noen andre?
Takk for svar!

 

Dette kan være fordi det i denne ROMen er en innstilling som gjør at du kan få varselstone når du går over i Roaming-nettverk og har på datatrafikk...

Jeg har OneCall så den er jo i Roaming-nettverk hele tiden. Den advarselen kommer vel kun en gang ved oppstart?

 

Det er bare 1-3 varslinger om dagen, har skiftet tone for melding og e-post så nå er jeg sikker på at det er systemmeldinger, men forstår ikke hvorfor...

 

Fant du ut av dette? Jeg hadde samme problemet, "spontane" varslingslyder med OneCall-abonnement... Fiksa seg ved å skru av den der roaming-"advarselen".

Lenke til kommentar
Hei jeg vurderer å gå i innskjøp av en htc magic, er noen ting jeg lurer på før jeg bestemmer meg.

 

Er det enkelt å fikse den nye Sense ROM til magic?

 

Har noen merket lav lyd på musikkavspilling?

 

Hei!

 

Ja, det var superenkelt. 10 minutter og du har "Ny" telefon! Når jeg sier at det er enkelt så tar jeg som utgangspunkt at du får HTC sync til å fungere mellom telefon og pc. Jeg bruker win 7 pro og det har fungert feilfritt hele tiden, både da jeg gikk fra Engelsk Android til Norsk Android, og sist nå til Sense.

 

Lav lyd? Nei, men her er jo alt relativt. Får bra trøkk i mine porta pro med volumet på 50% i mediaspilleren på Magicen og i Spotify, og det duger mer enn nok.

Endret av thor_egil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...