Gå til innhold

Din mening om noobtube i MW2


Anbefalte innlegg

Heller irriterende for de som blir meid ned av noobs med noobtube..

Så, du klarer ikke å spille med noobtube, er det sånn å forstå?

 

Personlig syns jeg det er mer retarded å spawne på samme sted 7 ganger på rad bare for å bli drept av en CG som har markeren på samme sted ...

 

Det er IW's feil. Noobtube er spillerne's feil, da alle kan velge å bruke eller ikke.

 

Kan ikke alle bruke Chopper Gunner? Forklar.

 

Jo, men de kan fremdeles velge.. Man velger ikke å spawne rett med fienden..

 

Liker ikke hellet chopper gunner.. med mindre jeg på en ellerannen måte klarer å overleve lenge nok til å få..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke hellet chopper gunner.. med mindre jeg på en ellerannen måte klarer å overleve lenge nok til å få..

 

Så kraftige våpen i MW2 er heilt OK så lenge det er du som bruker det og OP når du blir sikta på med samme våpen?

Aner dobbeltmoral her.

 

Det er ikkje kjekkt å bli drept gang på gang i eit spel når du ikkje klarer å drepe nokon sjølv, men då er det spelaren som er problemet og ikkje våpena som er tilgjengelige.

 

Synest egentlig at spelet er greit balansert. Det er klart at om ein flink spelar spring rundt med GL og dager close så kan det være irriterande, men då er det din spillestil som tillater deg å bli drept. Det er to veldig gode måtar å ta ut GL brukarar på, enten gå i CQB og hold deg så nært GL brukaren at han ikkje rekk å bytte til eit vanlig våpen før du drep han, eller hold deg på lang avstand og utnytt det faktum at det er mykje vanskeligare å sikte på langt hold med GL en det er med AR.

Lenke til kommentar
ikke hellet chopper gunner.. med mindre jeg på en ellerannen måte klarer å overleve lenge nok til å få..

 

Så kraftige våpen i MW2 er heilt OK så lenge det er du som bruker det og OP når du blir sikta på med samme våpen?

Aner dobbeltmoral her.

 

Det er ikkje kjekkt å bli drept gang på gang i eit spel når du ikkje klarer å drepe nokon sjølv, men då er det spelaren som er problemet og ikkje våpena som er tilgjengelige.

 

Synest egentlig at spelet er greit balansert. Det er klart at om ein flink spelar spring rundt med GL og dager close så kan det være irriterande, men då er det din spillestil som tillater deg å bli drept. Det er to veldig gode måtar å ta ut GL brukarar på, enten gå i CQB og hold deg så nært GL brukaren at han ikkje rekk å bytte til eit vanlig våpen før du drep han, eller hold deg på lang avstand og utnytt det faktum at det er mykje vanskeligare å sikte på langt hold med GL en det er med AR.

 

Em.. er bare å sikte rett ned i bakken med GL, så sier det poff og stakkaren er dau. Eller å treffe på duden, funker det også. På lengre avstander, vil iallefall en som har spilt en del enkelt klare å treffe bare med å sikte litt oppover..

Lenke til kommentar

Har selv en "explosion-spec" nå som jeg driver med Precision-challange - 50 multikills med RPG. Har Scavanger, Danger Close og SitRep(tror jeg). For gøy har jeg en eller annen assault med grenade launcher, og da selvsagt RPG som secondary.

 

Føler meg ikke som en noobtuber, for ender da som regel i en 40-10ish stats. De som ikke er særlig gode vil heller ikke ha gode stats med en slik spec, men jeg skal ikke kverulere i at det er lett å få noen kills med et slikt oppsett. Men forskjellen mellom "noobtubers" og folk som virkelig kan å utnytte dette oppsettet kommer frem da de bedre ikke vil dø når de faktisk må reloade tuber'n sin eller bruke rifla si.

 

Min mening er at det er en del av spillet og jeg ser ikke at det er veldig ubalansert. Møter jeg gode spillere som kjører akimbo-something og leightweight pleier jeg å bytte spec igjen fordi de som regel dreper meg lett. Alle specs har sin mot-spec. Som shotgun med FMJ mot akibo rambo horer, MUHAHAHAHA :D

Lenke til kommentar
Helt enig..jeg oppfordrer folk til å slutte å syte så utrolig mye og ta det for det det er - et spill som alle har betalt for, altså har man lov å spille akkurat som MAN SELV vil uten at en eller annen random skal klage rævva av seg. Get a grip!

 

Når folk hører noe de ikke vil høre, blir det syting.., er det en ting som anti-"whinerne" hater er det bunny. "dude! don't jump! i can't hit you then!".

 

Og, håper iallefall de fleste bruker MP-crack (NEI OPPFORDRER IKKE!), da denne ***** driten ikke er verd pengene. Det flotte med andre spill, er at man kan kicke dustene som går rundt med noobtube.

Lenke til kommentar

Så slutt og klag og spill noe annet da vel...herre min hatt, det er da INGEN som tvinger deg til å spille MW2, og om du er en av de som klager så fort du blir drept av en granat, er nok de fleste bare glad til om du ikke spiller.

Fordi om DU synes MW2 suger, skal det ikke gå ut over andre. Denne tråden er vel bare å stenge for en moderator, da innholdet er mer eller mindre ubrukelig..

Lenke til kommentar
Så slutt og klag og spill noe annet da vel...herre min hatt, det er da INGEN som tvinger deg til å spille MW2, og om du er en av de som klager så fort du blir drept av en granat, er nok de fleste bare glad til om du ikke spiller.

Fordi om DU synes MW2 suger, skal det ikke gå ut over andre. Denne tråden er vel bare å stenge for en moderator, da innholdet er mer eller mindre ubrukelig..

 

Tåler du ikke at jeg gir noobtube kritikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...