Shorty94 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Jeg er en ivrig spiller av Project Reality og jeg har nettopp investert i et Razer Piranha Headsett. JEg kom hjem og plugget det i pcen og alt funket som det skulle. Dagen etter skulle jeg spille PR igjen men fikk ingen lyd på micen. Jeg oppdatert lyd driverene, byttet på front og bak plugger og re-startet pcen min flere ganger med det vill ikke funke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?
3rd_SQD Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg er en ivrig spiller av Project Reality og jeg har nettopp investert i et Razer Piranha Headsett. JEg kom hjem og plugget det i pcen og alt funket som det skulle. Dagen etter skulle jeg spille PR igjen men fikk ingen lyd på micen. Jeg oppdatert lyd driverene, byttet på front og bak plugger og re-startet pcen min flere ganger med det vill ikke funke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Er mikrofonen aktivert? Kontrollpanel - Lyd - Inspilling - Mikrofon - Egenskaper. Koblet mic til riktig plugg?
3rd_SQD Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 ja, den er nok desverre det Bruker du ventrilo eller Teamspeak? For å kjøre TS på Vista må du huke av "Kjør progr som admin, og i XP SP2 modus"
Shorty94 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 Bruker ingen av de. problemet er at Windows Vista ikke klarer og formidle det jeg sier i micen.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Bruker ingen av de. problemet er at Windows Vista ikke klarer og formidle det jeg sier i micen. Last ned driverne til headsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå