Gå til innhold

Counter Strike 2


Håper du på en CS2 mod til HL2?  

5 stemmer

  1. 1. Håper du på en CS2 mod til HL2?

    • Ja
      129
    • Nei
      35


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du har litt logisk sans i det, ville du skjønt at folkene som lager modder, liker det de gjør, og vil selvfølgelig lage en mod basert på den nye motoren. Med mindre de ikke liker det de gjør mer ;D Aktive modder, som er blitt store og populære, vil nok helt sikkert komme i en hl-2 edition..

Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg er sånne stygge folk som spør om PCW's etc. og sier at de er LOW SKILLED' date=' for så å eie så sinnsykt. %(=""#¤[/quote']

 

Altså, det er jo kjent at de som er "virkelig" gode som vil spille med andre som er like gode sier at de vil spille mot "low-skilled", "n00bs" osv. :lol:

Lenke til kommentar
CS kan brenne i helvete.

Saklig kommentar. Personlig syns jeg CS er et helt greit spill. Håper at det kommer "CS 2". Eneste som irriterer meg er sånne stygge folk som spør om PCW's etc. og sier at de er LOW SKILLED, for så å eie så sinnsykt. %(=""#¤

Hehe, har du gått på den?! h0h0

Lenke til kommentar
Selvsagt blir det CS2. Og Day of Defeat 2. Og Firearms 2. Og mange andre mods som bruker HL2 motoren når det blir sluppet.

 

Åssen vet du det da?

 

Fordi det er det som er mest logisk hvis man tenker litt etter.

Veldig mange vil gjerne se sin favorittmod med HL2 grafikk.

 

Det blir sikkert ikke de navnene der, men noe av det samme.

 

Jeg personlig gir pokker i om det kommer, jeg spiller ingen av de der.

Lenke til kommentar

Altså: hvorfor ikke?

 

CS 2 på HL2 motoren vil jo sikkert ha nye gameplay forbedringer som drar nytte av finessene i den nye motoren.

 

For eksempel bruke granat for å bekke over kasser, enten for å drepe noen eller lage dekning.

 

Som sagt: Hvorfor skulle ikke dem lage CS 2? Det er jo opp til deg om du vil spille det? Du har bare fått privilegiet av et valg.

 

 

(BTW: mener jeg har lest at noen i valve har bekreftet at CS 2 er utvikling samtidig med HL 2.)

Lenke til kommentar

Yo

 

Jeg tviler sterkt på at det kommer cs2!! Det kommer ikke til og vere mulig og linke i Half life 2 i det hele tatt!!!! Når de har laget et så j*velig bra spill blir det for dyrt til og laga multiplayer til!!!

 

Viss det kommer no multiplayer cs2 kommer det til og komme som et egent spill!!!

Lenke til kommentar
Yo

 

Jeg tviler sterkt på at det kommer cs2!! Det kommer ikke til og vere mulig og linke i Half life 2 i det hele tatt!!!! Når de har laget et så j*velig bra spill blir det for dyrt til og laga multiplayer til!!!

 

Viss det kommer no multiplayer cs2 kommer det til og komme som et egent spill!!!

 

Øh... hva i HELSIKKE snakker du om, INGEN MULTIPLAYER ??? :lol::lol:

er Doom3 det...

Lenke til kommentar

Har også lest noe om CS2. De som snakker om CS:CZ, det er bare en utviklet hl-motor som brukes der, HL2-motoren er jo overlegen denne, og kommer til å rocke sykt. CS2 kommer til å bli helt konge, og problemet til mange her er at alt skal være så avansert. Grunnen til at jeg liker CS så godt er blandt annet at man kan sette seg ned, spille et par runder og thats it. Enkel grei moro.

Lenke til kommentar

Jeg er da en CS geek. :woot:

 

For det første; CS2 kommer ikke før om LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE!! De sa 1.6 skulle komme ut i april! Men neida den har enda ikke kommet ut!

 

CS:CZ er IKKE CS2, det er heller ikke CS 1.6. CS:CZ er et eget spill, singelplayer (m/multiplayer(cs 1.6)) hvor det blir bedre grafikk, de har øket antall polygoner osv....

 

Hadde du spurt noen av de mest opphengte i CS, om de likte f.eks. Global Operations, de hadde synes det sugde! Ikke pga grafikken er så god, men på grunn av det er så TAMT, selv om lydene er sikkert 90% korrekte i GO, og i CS er dem bare 1%, så er lydene mye mere behageligere og spille, det er en grunn til at jeg digger å ha silencer på colten, fordi lyden er diggbar.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at det kommer cs2!! Det kommer ikke til og vere mulig og linke i Half life 2 i det hele tatt!!!! Når de har laget et så j*velig bra spill blir det for dyrt til og laga multiplayer til!!!

 

Les alt som står om ny netcode utover i denne tråden:

http://www.halflife2.net/forums/showthread...p?threadid=1298

 

Deretter:

http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...hp(que)id=93495

 

Argumenter deretter for hvorfor HL2 skulle mangle multiplayer en gang til... (og bruk ordliste oftere).

 

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg tviler sterkt på at det kommer cs2!! Det kommer ikke til og vere mulig og linke i Half life 2 i det hele tatt!!!! Når de har laget et så j*velig bra spill blir det for dyrt til og laga multiplayer til!!!

 

Les alt som står om ny netcode utover i denne tråden:

http://www.halflife2.net/forums/showthread...p?threadid=1298

 

Deretter:

http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...hp(que)id=93495

 

Argumenter deretter for hvorfor HL2 skulle mangle multiplayer en gang til... (og bruk ordliste oftere).

 

 

Mvh

Kjetil

Hva i **** er vitsen med ordliste? er du lærer? hvorfor klage? BTW, hvis det blir noen CS2(litt lol) så kommer nok produsentene med 1.6-1.7-1.8-1.9 først, det tror iallefall jeg ;)

Lenke til kommentar

Ein CS2 mod vil nok komme dersom HL2 ikkje har akkurat de egenskapene og den gameplayen som det skal til for å matche CS.

 

Det er jo nesten ein selvfølge at det kommer ein oppfølger til verdens mest spilte modifikasjon.

 

Har personlig aldri vært CS fan, men HL2 kan bli interessant.

 

Multiplayer i HL2 er ein selvfølge, uten MP ville salgstallene for HL2 i forhold til HL bli dramatiske

Lenke til kommentar

velve har allerede snakket med DoD teamet om å få DoD over til HL2, DoD har drat den orginale HL motoren så langt det går. jeg må ha lav oppløsning når jeg bruker min gammle 700mhz pc på DoD, velve mener at DoD har støre muligheter i HL2 en CS, de mener at CS ville bare miste tilhangere om de byttet til HL2 med det første...

 

dette er bare rykter jeg hørte det fra en av de som var med på å lage DoD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...