Gå til innhold

Counter Strike 2


Håper du på en CS2 mod til HL2?  

5 stemmer

  1. 1. Håper du på en CS2 mod til HL2?

    • Ja
      129
    • Nei
      35


Anbefalte innlegg

har lest at team fortress 2 kommer nesten samtidig som hl2

men hvor ble det av cs:condition zero???

skulle jo komme i mai men så vidt jeg vet så er det ennå ikke kommet :grumpy:

cs:cz blir jo på en måte cs2 men blir ikke SÅ veldig mye bedre grafikk

har lest at foreksempel glass ser mer "real" ut når det ødelegges enn i forgjengeren sin

men noen HL2 grafikk blir det ikke :cry:

har sittet og gleda meg til cs:cz ca 1 år nå og gleder meg ennå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor da lage en oppfølger, som kanskje blir dårligere og krever mye mer system resurser?

å kjøre 85 eller kanekje 100 fps i CS 2 ville nok blitt til et problem for mange CS spillere med en relativt "dårlig" maskin, som så vidt klarer å kjøre 100 fps stabilt.

 

Fordi folk må utvikle nye ting hvis verden skal gå framover? CS er ikke perfekt, det er jo bra om de prøver seg på en toer, hvis det går dårlig er det bare å ikke spille det, og det tar jo ikke lang tid før "alle" har god nok maskin for HL2.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg hater CS så det er klart,

men jeg håper på at de kan lage et seriøst CS2, der det trengs mer noe skill, et avansert skytespill, med elementer fra Global Operations etc.. ville vært fett.. der man faktisk må tenke ordentlig taktikk og har fler muligheter en 2-3 møte plasser per brett..

 

 

Veldig, veldig enig med deg. Hvis det skulle komme et nytt CS så bør det legges inn en del elementer som gjør at det lønner seg med team-play. Der er det mye å hente fra Global Operations som er et veldig bra spill, synes det er tragisk at det gikk slik det gikk med det.

Lenke til kommentar

Helt enig med dere der.

Det å spille CS er noe dritt! Public er så kjedelig pågrunn av at det ikke er noen form for lag spill, og om noen prøver å gjøre noe for lage enten dør han eller ingen gidder å følge med.

 

Få med noe skikkelige taktiske greier, jeg er overbevist om at dem vil klare det :woot:

så vil CS bli et skikkelig spill.

Lenke til kommentar

Er ingen storspiller, spiller for det meste kun CS på LAN ol., men det jeg digger med det er at det er så ENKELT (ikke for det, jeg blir for det meste skutt etter 20 sek...), så lett å bare plaffe løs mot alt ondt et par runder (ja jeg vet, høres helt Bush ut... :oops: )... Befriende.

 

Nå skal det sies at det er varslet at HL2 ikke skal kreve så mye av PC'n din... :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, Jeg vet at det er et nytt CS2 som kommer til å komme ut, ikke så altforlenge etter at HL2 kommer ut :yes: ... Men jeg tror at det kommer til a bli minst 2b/v av det før det kommer ut... Men men, Det kommer til å bli nye og mye smartere Booter oxo til CS2... Det kommer til å bli konge... Heheee, jeg liker meg vel best over nettet....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Neste oppgradering av CS blir kanskje 1.7 med HL2 motorene.

 

Det som er artig med CS at det er enkelt og du trenger ikke spille mange timer som feks WC3. Der tar det litt tid hvis det er gode mostandere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...