Gå til innhold

hvorfor får jeg ikke spilt av musikk i kazaa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flodhest, vaskiZ: Herregud da !!! Svar på spørsmålet hans da!!

Er så lei av at folk som ikke kan hjelpe, må absolutt si noe.

 

At han bruker Kazaa Lite hjelper han nok lite, det er jo den samme spilleren som brukes. Og skaffe seg imesh fordi man ikke ta preview/play av filen er vel kanskje det dummeste tipset jeg har lest.

 

Kazaa sin spiller har aldri vært den mest stabile spilleren, men jeg anbefaler deg å ta en titt på http://www.kazaa.com/us/help/faq/playingmedia.htm , der vil du nok få svaret på ditt problem.

 

Hvis ikke det hjelper i det hele tatt, så kan du åpne "My shared folder" mappen din, og spille av filene med f.eks en spiller som passer deg.

 

Håper det hjelper. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Flodhest, vaskiZ: Herregud da !!! Svar på spørsmålet hans da!!

:lol:

Altså, jeg kommer med tips og mine egne antagninger som kanskje kan hjelpe han litt på vei. Som du ser så stilte jeg han spørsmål for å finne mer ut av hvordan situasjonen ligger an slik at jeg kanskje kan hjelpe litt mer til. Og, dessuten, hva vet du om at det ikke hjelper og reinstallere Kazaa, eller installere Kazaa lite?

 

Og skaffe seg imesh fordi man ikke ta preview/play av filen er vel kanskje det dummeste tipset jeg har lest.

 

Det faktum at du antyder at dette tipset er det dummeste du har lest, konstanererer bare hvor dum DU er! Fordi man KAN nemlig høyreklikke på filen man laster ned og trykke prewiev file. Uffda, ser ut som du dreit deg litt ut her... :lol:

Lenke til kommentar

Flodhest: haha.. dette er ikke et war-forum. Det er faktisk for folk som har problemer/trenger råd. Jeg trenger ikke å bli kalt dum fra deg, jeg bryr meg svært lite om det.

 

Men sier ikke det seg selv at å skifte fildelingsprogram (et som faktisk færre brukere er tilkoblet til), bare fordi preview/play ikke fungerer er teit?

 

Nå er jeg møkka lei folk som svarer på spørsmål, bare for å ha noe å si

(Snakker om folk generelt).

 

PS:

 

 

Det faktum at du antyder at dette tipset er det dummeste du har lest, konstanererer bare hvor dum DU er! Fordi man KAN nemlig høyreklikke på filen man laster ned og trykke prewiev file. Uffda, ser ut som du dreit deg litt ut her...

 

Jaja, for meg så ser det ut som du bare slang nå tilfeldig dritt til meg.

Hva snakker du egentlig om? LES det opprinelige spørsmålet han stilte og les hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Flodhest: haha.. dette er ikke et war-forum. Det er faktisk for folk som har problemer/trenger råd. Jeg trenger ikke å bli kalt dum fra deg, jeg bryr meg svært lite om det.

.

Nei, det er så jammen meg santen ikke et war forum dette, jeg skulle bare bare påpeke at du tok litt feil i dine påstander, som i at svaret jeg kom med ikke var til hjelp. Det er feil, hvis f.eks du poster en post, så vil du jo gjerne at flest mulig skal svare på den, og komme med egne tips, råd, og teorier enn at du bare får ett svar fordi de andre ikke har turdt å svare fordi de er redd de sier skal bli oppfattet som spam hvis de tar feil!(*pjuh, lang setning)

 

 

Men sier ikke det seg selv at å skifte fildelingsprogram (et som faktisk færre brukere er tilkoblet til), bare fordi preview/play ikke fungerer er teit?

Det var bare et forslag jeg kom med, dette kan være en løsning dersom det er svært viktig for personen det gjelder å ha tilgang til preview av filen han laster ned. Et problem kan ha flere løsninger.

 

PS:

 

 

Sitat:

Det faktum at du antyder at dette tipset er det dummeste du har lest, konstanererer bare hvor dum DU er! Fordi man KAN nemlig høyreklikke på filen man laster ned og trykke prewiev file. Uffda, ser ut som du dreit deg litt ut her...

 

 

Jaja, for meg så ser det ut som du bare slang nå tilfeldig dritt til meg.

Hva snakker du egentlig om? LES det opprinelige spørsmålet han stilte og les hva jeg skrev.

Hva jeg snakker om? Jo, du sa:

 

Og skaffe seg imesh fordi man ikke ta preview/play av filen er vel kanskje det dummeste tipset jeg har lest.

 

Jeg ville bare konstanere at du tok feil, man KAN ta preview av filen i Imesh.

 

Sorry for den kanskje unødige diskusjonen, men jeg kunne ikke dy meg når du hadde den freidige tonen allerede fra starten av. Noen lar slikt passeré, det gjorde ikke jeg. Når du i tillegg sier at det tipset jeg kom med er det dummeste du noen gang har lest, så måtte jeg bare svare, fordi jeg vet så inderlig godt at jeg har rett.

oki-doki? :wink:

Lenke til kommentar

Flodhest: Da har du nok mistforstått meg; eller kanskje jeg ikke var tydelig nok. Jeg vet at man kan ta preivew/play i Imesh.

Men det jeg mener er: Det kanskje det vil være en mindre god løsning å velge et annet fildelingsprogram som faktisk er mindre bra på fildeling (men i hans tilfelle ha bedre spiller), fordi spilleren til kazaa sin spiller ikke fungerer for han.

 

Fint at det er oppklart.

 

Det var bare et forslag jeg kom med, dette kan være en løsning dersom det er svært viktig for personen det gjelder å ha tilgang til preview av filen han laster ned. Et problem kan ha flere løsninger.

 

Jeg snakket om folk generelt. Jeg angrep både deg og

vaskiZ her. Jeg angrep deg fordi du anbefalte han å bruke imesh isteden, som et løsningsforslag.

 

Beklager at det gikk utover deg.

 

Dog jeg må trekke til at nicklasa ga oss veldig lite informasjon, og det gjør det automatisk veldig vanskelig å hjelpe en som gjør det.

Jeg har ikke sagt noe i mot de spørsmålene du stilte han.

Lenke til kommentar

shut up, and help the man! er det preview som ikke virker, eller får du ikke spilt av med kazaa selv etter at filen er lastet ned?

 

og sånn btw: www.kazaalite.nl

get KaZaA Lite ++ today :D

 

EDIT: iMesh har utrooolig mye adware og spyware, selv når du ikke kjører programmet bruker du 70%+ cpu og nesten alt minnet ditt, uten noe serlig grunn, dette pga iMesh

Lenke til kommentar
EDIT: iMesh har utrooolig mye adware og spyware, selv når du ikke kjører programmet bruker du 70%+ cpu og nesten alt minnet ditt, uten noe serlig grunn, dette pga iMesh

 

Noen gang hørt om Imesh lite? ikke noe spyware/adware. Er verdt et forsøk...og 70% av CPU? Du må fjerne en fil som heter winnet.exe fra oppstarten. da funker det som normalt igjen :smile:

Lenke til kommentar

Hvorfor blir det alltid sånn at hvis en stakkar spør om en ting, så ender det opp med at tråden blir brukt til krangel mellom de som liksom skal svare :lol:

nok om det. jeg skal prøve å hjelpe deg nicklasa. det kan hende at hvis du laster ned fra flere usere samtidig, så får du ikke alltid begynnelsen av sangen først slik at du kan spille av sangen "on-stream". hvis du prøver litt senere vil du kanskje ha fått begynnelsen og du kan spille sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...