Gå til innhold

Suksess for Mario (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg Nintendo Wii, men hadde garantert kjøpt nye Mario spillet om jeg hadde eid en slik konsoll. Spilte mye Mario på slutten av 80-tallet og halve 90-tallet.

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke likte dette spillet? Kontrollene er for dårlige for min smak, og ikke kan vi lagre når vi vil. Bossene er kjedelige, brettene er kjedelige... sukk. Og nei, det har ingenting å si at det er 2D og "gammel" grafikk. Jeg gledet meg til dette ganske lenge, men ble svært skuffet. Det tar seg selv altfor seriøst.

Skrevet (endret)

Last ned Super Mario Bros 3 eller World fra Wii Store heller. Mye bedre spill enn de nyeste.

Har New SMB på DS'n, har ikke spilt det så mye ift de gamle.

Endret av Bytex
Skrevet

Er vel at saven forsvinner hvis du lagrer over den? Er sånn på DS hvertfall. quicksaver du for å slå av maskinen forsvinner quicksaven når du har slått den på igjen. En slags engangssave.

Skrevet (endret)

På DS er det hvertfall sånn. Spesiellt når man springer med å holde inne en knapp. Faller av plattformer hele tiden fordi mario er så stor i tillegg.. Men han har hvertfall en ny modus, kan spise en sopp så han blir megastor og bare kan knuse alt med å springe.

Endret av Bytex
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...