Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]


Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

  1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

    • 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte på Lost denne gang. I forrige avstemninger har jeg stemt på Band of Brothers, men ser nesten mer på denne som en film (det er jo en miniserie). Lost har engasjert meg som en serie aldri før har gjort. Anbefaler alle som ga opp Lost etter noen sesonger til å prøve om igjen. At serien har blitt melket er tull, og folk som sier noe annet har ikke sett nok til å fatte det.

Lenke til kommentar
Tiebreaker mellom The Sopranos og The Wire. Gir den til førstnevnte pga samfunnsretorikken i serien er enda sterkere enn i The Wire. Lett tidenes to beste serier.

 

Lost ser ut til å vinne?

 

...

Blir nok Top Gear eller Dexter som vinner. De har begge ledet i alle de andre rundene.

 

Dexter? Grei serie for all del, men opp mot Wire og Sopranos? Når ikke de to seriene opp til knærne en gang. Alt er bedre. Alt. Skuespillerne, miljøet, temaene, handlingen (Hvordan du får sett det fra alle mulige synsvinkler i The Wire er noe av det som gjør serien enorm. Fra langerne, til mediehusene, til politikerne til drapsavsnittet / politiet).

 

Top Gear ser jeg heller ikke det store med, men så er jeg heller ikke fra Notodden, Askim eller Ytre Eiker da...

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...